Tikrikese kasvamine

Lõunauned kaisust ära

Viimases Tikrikesele pühendatud postituses mainisin ma, et tahaksin ta lõunauned kaisust võrevoodisse üle viia. Seda põhjusel, et erinevalt ööunedest ta nende ajal mulle enam otseselt kaissu ei pugenud ja uinus pigem seljaga minu poole. Seega tundus nagu õige aeg.

Päris õige päeva valis ta omale aga ise. Ühel päeval peale sööki ronis ta võrevoodisse ja keeldus sealt välja tulemast. Ei hakanud ma siis kiusama ka ja otsustasin hoopis juhust kasutada. Esimene kord võttis uinumine tavapärasest pisut kauem, aga ei midagi hullu. Iga korraga on lihtsamaks läinud kuigi ega ta iga kord eriti hea meelega magama ei lähe ja kipub mõnikord enne ikka eest ära ka jooksma. Ja siis voodisse saades magab umbes 5 minutiga. Aga enne ikka on vaja võidelda. Saa nüüd siis ta mõttekäikudest aru..

Üldiselt mulle meeldib erinevaid asju teha nö lapsest lähtuvalt, et kui tema millekski uueks valmis on, mitte nii, et mina surun talle erinevaid muutusi peale. Küll omal ajal tulevad ka potil käimine ja ööuned võrevoodis. Ei ole kiiret kuskile. Beebi on beebi ikkagi ainult ühe korra 🙂

Leave a Reply

