Rasedus

Bumpdate #6

Ma ei tea, kuidas ma Tikrikest oodates suutsin igal nädalal raseduse kohta midagi kirjutada. Ilmselt oli siis kõik lihtsalt uus ja huvitav, nüüd aga been there, done that ja sinna see läheb. Isegi kord kuus on raske midagi kirjutada, sest mulle omale küll ei tundu, et midagi huvitavat oleks.

Seekord kuuga juures +2,5kg. Varsti olen samas kaalus, mis Tikrikesega alustades 😀

Üldisest enesetundest rääkides, on päevi, kus ma tunnen ennast üldse mitte rasedana ja samas on päevi, kus ma tunnen nagu ma oleks emalaev ja ei jaksa mitte midagi teha. Mõnel aktiivsemal päeval oleks õhtuks kõht nagu 3x suuremaks ja raskemaks muutunud ning voodisse pikali heitmine on maailma suurim õnnistus. Selg kipub ka ikka valutama, aga no eks see käib vist asja juurde.

Leave a Reply

