Puhkus

Puhkus 2017 – Kauksi telkimisala

Eelmise nädala lõpus kirjutas I. vend meile, et võiks pisikese puhkus Kauksi rannas teha. Mõeldud – tehtud ehk et teisipäeva hommikul (01.08) startisime Mustvee poole.

Mustvees autost välja astudes pidi palavus hinge kinni lööma, nii soe oli. Käisime korra kohalikust Konsumist läbi, sest unustasime Tikrikesele ujumismähkmed kaasa võtta ja ma ei ole eriti vaimustuses mõttest, et ta paljalt kuskil avalikus rannas on, sest noh tänapäeva probleemid.

Edasi hakkasime telkimisplatsi poole liikuma. Tegelikult oleks me I.-ga tahtnud minna sinna, kus me paar aastat tagasi olime, aga teistele sobis see üks katusealune, mis me Kauksis leidsime ja nii jäimegi sinna.

Kauksis oli ilus rand ja Tikrike oleks sinna vist jäänudki, sest no esimene päris veekogu ju. Siiani ainult basseinis ujunud. Ta hakkas küll päris kiiresti värisema, aga ega ta sellepärast polnud veel nõus kaldal rätiku sees istuma, õnneks piisas talle niisama kaldaäärses vees müttamisest ka.


See pisike puhkus oli ühtlasi ka Tikrikese esimese telkimine. Ütleme nii, et ta magas täitsa hästi, aga magama jäämisega oli keeruline ehk siis ma panin teda magama umbes poolteist tundi ning tavapärase kell 20.30 uinumise asemel kukkus ära alles 21.30. Kartsin, et äkki ärkab ka hommikul kohe kui valgeks läheb, aga õnneks ärkas ikka pisut hiljem ehk u kell 06.30.

Kolmapäeval (02.08) startisime juba tagasi kodu poole. Käisime läbi ka Raadna telkimisalalt, sest plaanime ühe paaripäevase telkimise veel see kuu ette võtta, aga seekord kolmekesi. Üritasime leida meie paari aasta tagust laagriplatsi, aga tundub, et seal on asju pisut ümber tehtud. Vähemalt leidsime ranna üles ja seega on siht silme ees.

6 thoughts on “Puhkus 2017 – Kauksi telkimisala

  1. Kuuuuuule, kas ma nägin õigesti, et sul Tikrikesel on ka sinised Javerid? Kuidas nad teil jalas püsivad. Ma pole kindel, kas ma võtsin Printsile natuke liiga suured, aga ta tammub need koguaeg jalast ära

    1. On küll Javerid jah. Enamasti pole probleemi, vahepeal tulevad ära küll. Seal metsavahel oli pidevalt emb-kumb jalast läinud. Niisama sileda maa peal pole probleemi. Need esimesed, mis ma talle ostsin, olid peale pesu parajamad, Aga ka selle võrra raskem jalga panna. Nii et ma ei teagi nüüd..

      1. Ilmselt tõmbasid siis kokku või midagi. Aga mulle tundub, et see nende eripära. Endal ma ei ole veel suutnud neid jalast ära kõndida 😀 Võib olla see laste jalg pehmem ja mis iganes veel.

Leave a Reply

