Chit Chat

Lasteriided ajavad mu hulluks vol.2

Mäletan, et enne Tikrikese sündi ma halasin, et pole olemas ilusaid poiste riideid, et kõigil on peal mingid autod jm sellised hirmsad asjad, mida ma riietel ei salli. No olgu, nad on ikka seal, aga ma olen õppinud leidma enda jaoks normaalseid poiste riideid. Sel ajal rääkisin, et tüdrukute riideid on küll palju rohkem ilusad jne. On – on.. Nüüd kui ootame pisikese printsessi saabumist, olen ma täiesti ahastuses, sest järsku ei ole enam olemas selliseid tüdrukute riideid, mille pealt mulle mingid lollused näkku ei hüppaks. No andke abi, noh ! Kuidas see võimalik on ?! 😀 Ilmselgelt on asi lihtsalt minus.. Eks ma pean seal osakonnas ka kuidagi uuesti orienteeruma õppima ilma, et ma närvivapustust saaks, sest ilusaid asju pole. No ausalt noh, naljakas on juba..

