Rasedus

Bumpdate #4

Esmaspäeval (10.07) käisin ämmaka juures. Vaatas mu viimase vereproovi tulemusi ja ütles, et kõik nagu raamatus. Triple testi tulemused olid ka kõik normis õnneks. Tikrikese ajal oli mul risk neuraaltorude defektiks kõrgem kui oleks võinud. Kaalu on ka seekord umbes 3x vähem kui esimese ajal. Ei kõla mu jaoks üldse loogiliselt, sest siis oli mu algkaal 10kg suurem ja andsin pigem sinivaala mõõdu välja 😀

Mul on tunne, et viimasel ajal on aeg hirmsasti venima hakanud. Selline tunne, et ma olen juba sada aastat rase olnud, aga ometi olen ma alles poole peal. Või samas juba!! Ah, saa sa siis raseda mõtlemisest aru.. 

Neljapäeval (23.07) oli lõpuks looteanatoomia ultraheli. Beebi on ikka tüdruk, ei ole nokut külge kasvatanud õnneks. Samas ma ikka kohe üldse ei suuda seda uskuda, usun ilmselt alles siis kui ise näen.

Ei oskagi midagi rohkem lisada, sest no midagi uut lihtsalt ei ole. Kõik on tavaline, isegi raseda tunnet pole. Ahjaa, kõhu pealt on liigutusi näha ja tunda ka juba paar nädalat.

Leave a Reply

