Kärud/vankrid · Mõttekäigud

Kahe lapse käru – jah või ei ?

Umbes alates sellest ajast kui ma sain kinnitust, et meie perega tõepoolest liitub uus pisike inimene, olen ma pead murdnud teemal – osta kahe lapse käru või mitte.

Kui mõtlema hakata, siis ega neid “vastu” argumente väga polegi. Tikrikese ja Beebi vanusevahe saab olema umbes-täpselt 1,5 aastat ja kindel on see, et esimene nagunii ei jaksa sel ajal veel pikki vahemaid kõndida, veel vähem jõuab ta teha seda lumes sumbates. Samas ei kujuta ma seda ka ette, mis saaks kui Tikrike suvatseks ennast näiteks minu käest lahti tõmmata ja teele joosta või jonnima hakata või ükskõik milline mõeldav või mõeldamatu stsenaarium. Seega seda kõike arvesse võttes on vastus – jah, me ostame kahe lapse käru.

Hakkasin ma neid siis mingil hetkel vaatama ja umbes kahe sekundi jooksul suutsin totaalselt ära armuda Bugaboo Donkey Duo’sse. No miks seda küll vaja oli..

Ma loodan, et ma ei liialda kui ma ütlen, et see tundub absoluutselt ideaalne 😀 Alustades selle värviga ja lõpetades sellega, et selle saab teha ka ühe lapse käruks, mis tähendab, et ma võin südame rahuga oma Hartan’i müüki panna ja ei pea omale koju käruparki tegema, mis nagunii kuskile ära ei mahuks. Üks asi, mis selle käru juures mind kulmu kergitama pani, on hind, aga ma püüangi läheneda sellele nii, et no siis polegi rohkem midagi vaja ju kui ainult seda ühte.

Tundub ratsionaalne ?

2 thoughts on “Kahe lapse käru – jah või ei ?

  1. Tõesti on iluuuuus! Ja no samas mõtle siis nii, see on kahe vankri hind 😃 Mugav variant tundub küll 😋

Leave a Reply

