Rasedus

Bumpdate #3 – 3D UH

Nüüdseks on meie 3D ultrahelist möödunud juba pisut rohkem kui nädal ja ma leian, et absoluutselt viimane aeg on öelda, mis me seal siis teada saime. Vahepeal on nii palju tegemist olnud, et pole mahti saanud maha istuda, et see postitus kirja panna.

Alustuseks ma ütlen, et seal UHs käies ma sain päriselt ka aru, mille eest ma maksan. Nii ilusti arst seletas kõik ära, et mida ta näeb ja mida ta vaatab. Siin kohalikus käies on see pigem selline konveier, et rohkem vaatab arst enda jaoks seda pilti ja mulle mainib ainult paari asja. Ilmselt polekski tal aega seal kõigiga nii pikalt seletada kui tasulises.


Lisaks sellele, et kõik on hästi ja ilus, mis olema peab, selgus et platsenta asub mul seekord hoopis tagaseinas, mitte nagu mulle kuklavoldi UHs siin öeldi, et moodustub eesseinas. Seega tuleb välja, et need, mida ma siin juba mitu nädalat tunnen on ikkagi Beebi liigutused. Ma enne polnud lihtsalt kindel, sest no eesseinas olevaga peaks veel aega olema olnud, sest Tikrikese ajal ma tundsin neid alles u 20.nädala paiku.

Aga suur uudis ka ikka jah ? 😀 Ütleme nii, et mina olin seekord u 100% kindel, et on ka poiss. I. ütles, et on tüdruk ja paljud mul siin veel ütlesid, et loodavad tüdrukut. No ja mis selgus.. 95% tõenäosusega liitub meiega pisike printsess. Uskumatu! Ma ütlesin, et mina seda enne ei usu kui ära sünnitan ja oma silmaga näen 😀 Eks ma looteanatoomia UHs küsin selle soo veel üle, aga no ta katsugu ainult poisiks hakata nüüd, sest ma olen juba ära harjunud ja mõtlen D-tähega algavatele tüdrukunimedele.

One thought on “Bumpdate #3 – 3D UH

Leave a Reply

