Uncategorized

Pabistav kanaema 

Enamus inimestest teavad kindlasti, et täna õhtul on see kaua oodatud Rammsteini kontsert. Mu kallis I. kinkis mulle ka jõuludeks pileti, sest no kas mul on üldse põhjust vaja.. Aga siis oli see nii ohutus kauguses ja ma ei pidanud muretsema. Aga iga päevaga hakkasin ma aina rohkem muretsema. Täna olen ma muidugi oma mure haripunktis.

Kanaema minus on lausa paanikas, sest ma pole kunagi Tikrikesest nii kauaks eemale läinud ja magama olen teda ka kogu aeg ainult mina pannud. Jumal tänatud, et pilet on ainult minul, sest kellelegi teisele peale I. ei suudaks ma teda küll jätta. Ma tean, et nad saavad hakkama, sest no mis neil üle jääb. Ma isegi ei tea, MIS mind nii muretsema paneb. Pole ju tegelikult põhjust. Võib olla see, et ma ei saa igal hetkel appi tulla. Aga samas see ehk ongi hea. Saavadki rahulikult olla, ilma et ma kogu aeg vahele torgiks.

Oh, oleks juba homne hommik 😀

Leave a Reply

