Uncategorized

Tee nii ! Ära tee nii !

Kas teil on ka vahepeal tunne, et ükskõik, mida või kuidas te oma lapsega/lapsele teete, ikka on see kellelgi meelest vale? Ma olen üsna kindel, et on..

Miks ei võiks keegi kunagi lihtsalt ütlema tulla, et jah, sa oled hea ema ja teed head tööd? Miks on alati midagi valesti ? Miks on alati vaja õpetada? Kuidas see mu “lemmik lause” oligi, et iga ema teab ise, mis ta lapsele parim on. Miks on siis nii, et alati on keegi, kes ütleb, et pane oma laps õhemalt riide või pane ta paksemalt riide, anna talle rohkem süüa ja anna talle vähem süüa või väiksemad ampsud või tee tükid väiksemaks jne jne jne.

Miiiiks !? on mu ainus küsimus. Miks te teete nii ?

2 thoughts on “Tee nii ! Ära tee nii !

  1. Minu vanaemale meeldib alati “arutleda” nagu ta ise seda kirjeldab. Teiste inimeste meelest on tegemist rohkem nagu sellega, et ta ütleb selle välja, mida arvab ja nii ongi õige. Vähemalt… Nii tehti, siis kui tema noor oli. Halloooo… Tema sai lapse pea 50 aastat tagasi – sellest ajast on ikka nagu mõni hetk möödas ja mõned trendid on muutunud.

    Ema on mul väga okei ja muid “õpetajaid” mul väga ümbruskonnas ei ole.

Leave a Reply

