Rasedus

Bumpdate #2

Eile käisin kuklavoldi ultrahelis. Seekord tundub aeg kuidagi palju kiiremini minevat kui Tikrikese ajal. Võib-olla on asi selles, et seekord ma läksin tunduvalt hiljem arstile ja siis nad peavad kõik asjad lihtsalt nö kiiremini tehtud saama.

Beebiga on kõik hästi – kaks kätt, kaks jalga, süda lõi ilusti, selgroogu ja ninaluud näidati ka mulle. Et kõik on ilus, mis olema peab. Kuklavolt pisut pisem kui Tikrikesel. Haa, juba ma võrdlen oma lapsi 😀 Platsenta jälle eesseinas, seega liigutustega läheb ilmselt veel aega.

Esmakordselt juhtus minuga aga see, et muudeti Beebi sünnitähtaega, sest mõlema UH ajal on ta nädalake väiksem olnud. No nagu ma rääkisin, et peale Tikrikese sündi polnud asjad siiani paika loksunud. Uus TA tundub tõenäolisem küll, mis nüüd on siis 01.12 (enne oli 24.11). Et siis hoopis detsembribeebi ilmselt. No see on ilusam kuu ka muidugi..

Otsustasin, et seekord käime seal 3D ultrahelis ka ära, sest no kuna ma ei kavatse rohkem enam kunagi rase olla, oleks kogemuse mõttes täitsa vahva. Laseme looteanatoomia seal teha, lisaks kohalikule. Ilmselt seal saame isegi enne tehtud.

Oh, ma olen nii õnnelik oma laste üle !

Leave a Reply

