Uncategorized

Turvatoolid, -hällid ja lõputu “kaagutamine”

Facebook’is on selline väga kasulik grupp nagu “Turvahällide ja -toolide jutunurk”, mille liiga ma olen umbes paar kuud olnud. Kohati ajab see grupp mind aga kohutavalt närvi, no ikka nii, et tahaks kahe käega peast kinni hoida ja küsida, mis teil viga on ?!

Ausalt, mul on hea meel, et siis kui Tikrike sündis, ei meeldinud mulle need Poola 3in1 komplektid, sest pagan seda teab, võib-olla oleks tema ka siis sõitnud mingis suvalises turvahälli laadses tootes ja mina peaksin praegu tänama kõiki kõige kõrgemaid, et ta mul ikka alles on ja meil ühtegi avariid polnud.

Õnneks on mul olemas lisaks mõistusele ka Google kasutmise oskus, mis seal paljudel puudu on (ja neil ka, kes igast uunikum-turvhälle/toole müüvad). Seega suutsin ma ikka need turvalised valikud välja otsida. Hoolimata sellest, et mu ema püüdis mulle anda mu väikese õe hälli, mis on praeguseks u 8 aastat vana ja lisaks “vana hea Britton”. Tol hetkel ei teadnud ma muidugi, et Britton saatanast on, mulle lihtsalt ei meeldinud selle värv ja no hea on, et ei meeldinud. Rääkides veel nendest vahvatest Poola hällidest, siis õnneks oma õe suutsin ma ikka ümber veenda, et see on üks äärmiselt halb mõte.

Ja siis ma loen seal grupis aegajalt neid “klassikalisi” kommentaare, et vanasti polnud meil turvahälle jne ja näed, elus oleme. Tõele au andes, kui sa surnud oleks, sa ei kobiseks siin praegu, eksole.. Ja kui keegi siis ütleb nii nagu asjad on, on see kohe targutamine ja kalli turvavarustuse pealesurumine. Ja see, et kuni 4-aastane võiks sõita selg sõidu suunas, sest päriselt ka see on turvalisem, on ka kohe kisa lahti nagu sunnitaks kõiki ma ei tea mida tegema, sest tsiteerides klassikuid “iga ema teab ise, mis ta lapsele parim on”.. Mul tekib küsimus, et mille jaoks sellised seal grupis üldse on, kui neid tegelikult ei paista huvitavat, milline tööl/häll/sõiduasend lapsele turvaline on. Kas tõesti lihtsalt selleks, et saaks kaagutada “Aga vanasti..”? Oleks siis vanad inimesed, et nad teaks, mis vanasti oli, eii, enamus ikka noored inimesed, aga kõvad kaagutajad. Kunagi jäi mulle isegi silma artikkel, kus kirjutati, et “vanasti” oli sama palju liikluses hukkunuid kui praegu. See juba peaks ju midagi ütlema?

Issand, sa näed ja ei mürista..

Leave a Reply

