Uncategorized

Trikitav mälu 

Ükspäev mu ema püüdis meenutada, kas mina ja mu õed ka väiksena sellised minitornaadod olime nagu Tikrike praegu. Ütles, et nagu ei meenu, et ju siis on I. geenid. Ma naersin ja ütlesin, et tema väidete kohaselt on need just hoopis minu geenid, sest ta ei usu, et tema selline oleks olnud.. 😀 Küll me saame hästi läbi, onju.

Tegelikult on need mälestused ka sinna “unusta niipea kui saad” kategooriasse kuuluvad, sest muidu ei saaks keegi rohkem lapsi. No nagu see sünnituse osa, et no oli hull küll, aga ju siis nii hull ka polnud. Kõige hullem, et tegelikult ikka oli ju, aga nõme naiste aju teeb trikke ja ajab segadusse 😀

Nüüd, kus Tikribeebi varsti enam vanuse poolest väga beebi polegi, oleks õige aeg meenutada, et päris beebiiga oli temaga üsna kerge. Ei röökinud gaasivaludes ja millalgi magas lausa terve öö jne. Ma igaks juhuks lugema ei hakka, muidu selgub, et mu mälu lihtsalt trollib mind ja mul tekib tahtmine nelja tuule poole ajama panna, sest no mis mul arus on, sest mõne aja pärast on mul kodus kaks alla 2-aastast. Pigem isegi kaks alla pooleteise aastast. Ma mäletan küll, et päevaste magamistega oli Tikrikesel mingi teema, aga no praeguseks on see juba üsna ähmaseks muutunud, sest nüüd ta magab küll, aga muul ajal on ta.. noh.. tornaado.

Leave a Reply

