Uncategorized

Emadepäev..

.. oli küll juba eile, aga viimasel ajal on mul kombeks asjadest kirjutada pigem hiljem (kui üldse muidugi).

Eile oli siis minu esimene emadepäev ise ema olles. Tikrike on veel nii väike, et ta ei oska veel tükk aega sellest päevast midagi arvata ja veel vähem mulle omaalgatuslikult näiteks lilli tuua. Seega jääb see praegu rohkem I. ette valmistada.

Hommikul kui I. ärkas, polnud tal üldse meeles, mis päev on. Pisut hiljem tuli meelde ja soovis mulle “head emadepäeva”. Lisas juurde, et mõtles küll, et peaks emale helistama, aga selle peale ta üldse ei mõelnud, et ma ju ka ema olen. No tänks, eks 😀 Okei, ta vabanduseks ma ütlen, et ta oli öösel tööl. Hiljem sain oma lille ka, mille kass kodus nahka pistis. Ma ei teadnudki, et Mikule nii väga roosid meeldivad..

Päeval olime minu ema juures, kus sõime kooki. Hiljem veetsime aega vanaema juures ja õhtul astus I. ema ka läbi.

Loodetavasti läheb järgmine aasta paremini, kuigi polnud väga hullu see aasta kah. Siis oskab põnn vähemalt ise mulle juba lille tuua kui keegi selle talle muidugi pihku pistab ja suuna kätte annab 😀

