Chit Chat

Lasteriided ajavad mu hulluks !

Käisime eile Tallinnas Tikrikese garderoobi täiendamas ja iga kord satun ma kergelt öeldes ahastusse. No toon näite: väga ilus valge mündiroheliste täppidega hommikumantel, ainult et see oli mõeldud tüdrukutele, sest rippus seal ja lisaks oli tal sees roosa kant. No see selleks, poleks seganud, aga vaatasime siis poiste omi – erkroheline ja konna näoga kapuutsiga. Wtf?!

Mis imeasjad need poisid on, et enamus nende riideid peab olema robotite või autode või ma ei tea mis asjadega. Miks ma ei näe, et mulle tüdrukute riietel pidevalt mingid barbid ja Hello Kitty'd näkku hüppaks? Mul läheb süda pahaks iga kord kui keegi tahab Tikrikesele mõne autode (või mis iganes jubeda pildiga) asja selga panna või eeldab, et ma panen talle selle selga. Not gonna happen.. never ! Või vähemalt mitte seni, kuni mulle endale meeldib.

Kas poiss ei saa muidu aru, et ta poiss on, kui tal pole terve kapp täis autode, robotite ja muude "poisilike" tegelastega riideid ? Ja üleüldse on vist enamus poiste asju sinised, sest näiteks kõik ilusad mündirohelised asjad olid tüdrukute osakonnas.

Rääkige nüüd saladus välja, kust saab lapsele normaalseid riideid? Ja miks peavad olema igal asjal pildid peal ? 

Leave a Reply

