Aastalõpukokkuvõte

Aastalõpukokkuvõte 2016 – elu-olu

Nagu juba aastaid kombeks on, alustan ma oma blogiaastat selle küsimuste-vastuste postitusega. Seekord ma filme ja muusikat ritta ei pane, küll aga püüan järgmine kord rääkida natuke sellest, mis mind igas kuus rõõmustas ja mille eest ma tänulik olen. Nüüd aga esimene kitjutis:

  1. Mida sa tegid aastal 2016 esimest korda? Sain emaks. 
  2. Kas sa pidasid oma eelmise aasta uusaasta lubadust ja mida sa lubasid ? Ei ole kombeks neid anda.
  3. Kes keegi su sõpradest-tuttavatest sai lapse ? Sain detsembris tädiks. 
  4. Kas sa käisid kellegi matustel ? Ei
  5. Milliseid riike sa külastasid ? Kuna Tikribeebi oli suvel veel nii pisike, piirdusime ainult Hiiumaa külastamisega. 
  6. Kas sa tahaks aastal 2017 midagi, mida sa aastal 2016 ei saanud ? No kaua võib üks inimene seda sõrmust oodata, ah ?! 😀
  7. Millist kuupäeva sa aastast 2016 enim meenutama jääd ja miks ? 28.05 – kohtusin maailma kõige imelisema beebipoisiga.
  8. Mis oli aasta suurim õnnestumine ? Ma vist kolan nagu mõni “kanaema”, aga ilmselt enamik põnniga seotud asju. 
  9. Mis oli aasta suurim ebaõnnestumine ? Ei meenu hetkel ühtegi. 
  10. Kas sind kimbutas mõni haigus ? Köha-nohu
  11. Mis oli su parim ost ? Aktiivsusmonitor
  12. Kelle käitumine oli meeldivalt üllatav ? I. oli eelmine aastat täitsa vahva. 
  13. Kelle käitumine jättis soovida ? Aga see polegi üldse mainimist väärt. 
  14. Millele kulutasid enim raha ? Õigem oleks küsida “kellele”.. Eks ikka lapsele. Aga jäädes nüüd küsimuse juurde, siis ilmselt postmargid. 
  15. Mida ootasid suurima ärevusega ? Beebi sündi 
  16. Milline laul jääb sulle alati meenutama aastat 2016 ? Felix Jaehn – Ain’t Nobody (Loves Me Better) ft. Jasmine Thompson
  17. Võrreldes eelmise aastaga oled sa:
  18. Õnnelikum või kurvem ?
  19. Paksem või kõhnem ?
  20. Vaesem või rikkam ? Tundub sama. 
  21. Mida sa oleksid tahtnud rohkem teha ? Sõpradega aega veeta. 
  22. Mida sa oleksid tahtnud vähem teha? Telefon käes netis passida. 
  23. Kuidas sa veetsid oma jõulud? 23.12 olime Lehtses I. perega, 24.12 olime mu vanaema juures ja 25.12 olime kolmekesi kodus. 
  24. Kuidas sa veetsid oma aastavahetuse ? Teatavasti on mu õel samal päeval sünnipäev ja seega on saanud traditsiooniks seda kõik koos tahistada ja hiljem sujuvalt aastalõpule üle minnes.
  25. Kas sa armusid aastal 2016 ?  Same old, same old.
  26. Milline sari või saade oli su lemmik ? Peale Tikrikese sündi on juhtunud nii, et ma ei viitsi üldse enam telekat vaadata ja seega on vist ainus viimasel ajal nähtud sari Pilvede all. 
  27. Kas sa vihkas kedagi, keda enne ei vihanud ? Viha on nii tugev ja hävitav tunne selle tundjale, et ma püüan seda mitte endasse lasta. 
  28. Mis oli su parim muusikaline avastus ? Reket
  29. Milline oli parim loetud raamat ? Kahtlemata Outlander seeria. Oleks ma selle varem avastanud.. Selle kohta natuke uurides selgus, et millalgi oli ETVs samanimeline (Võõramaalane) sari. Ma oleks nii väga tahtnud näha seda. 
  30. Mida sa väga tahtsid ja said ? Polnudki vist midagi sellist. 
  31. Mida sa väga tahtsid, aga ei saanud ? Ka ei meenu. 
  32. Mis oli su lemmikfilm? The Revenant ja The Age of Adaline.
  33. Kui vanaks sa said ja kuidas tähistasid ? Sain 25 ja olin padurase, mistõttu ma keeldusin seda kodus pidamast, sest ma poleks jaksanud mitte midagi teha. Aga sain seda pidada ema endises töökohas ja sedasi, et enamus asju tehti minu eest. 
  34. Milline sündmus oleks teinud su aasta veel meeldejäävamaks ? Jätame nüüd uude aastasse ka midagi. 
  35. Milline oli su stiil ? Tavaline
  36. Mis hoidis sind mõistusel ? Happy wife = happy life = happy baby. 
  37. Milline poliitiline sündmus sulle enim korda läks ? Ilmselt suurim üllatus oli, et Trump sai USA presidendiks. Ja no meie oma naispresident oli ka paras üllatus. Ei saa unustada seda eelnenud saagat ka. 
  38. Keda sa enim igatsesid ? Ju see “õnnetuke” I. oli. 
  39. Kas tutvusid kellegi uuega ja kas see oli väärt tutvus ? Meie kohalikud maibeebide emad on hetkel ainsad, kes meenuvad. 
  40. Parim õppetund aastast 2016 ? Ole sina ise ja kuula oma sisetunnet. 
Leave a Reply

