Uncategorized

Meie jõulud 2016 #1

Esimene jõulupidu Lehtses I. vanemate juures on õnnelikult seljataha jäetud ja nüüd võib hakata ootama aastavahetuse/mu õe sünnipäeva istumist minu vanemate juures.

Nagu ikka, kui on vaja, et laps magaks mingitel kindlatel kellaaegadel, ta seda ei tee. Hoolimata sellest, et viimased kuu aega on ta maganud ühtemoodi. Kellaajaliselt natuke erinevalt, aga alati ühe kaua. Kuna Tikrike otsustas uue graafiku kasuks, pidin ma minema I.-ga eraldi, sest ta pidi oma tütre ka veel enne peale võtma. Mina aga püüdsin sõidud sättida põnni uneaegadele. Etteruttavalt mainin, et õnneks tagasisõit kulges väga hästi ja ilma kisata, seda ma pelgasin kõige rohkem. 

Nüüd aga kingitustest. Tikribeebi sai onult seguauto ja vanavanematelt puidust tähtede-numbritega klotsid, SwimTrainer ujumisrõnga ning vanniraamatu. Klotsid olid hoopis minu jaoks kõige suurem hitt, põnn ise ainult lükkab ümber minu ehitatud torne. Seguautoga sõidab mööda tuba ringi küll, aga auto on enamasti külili, no vähemalt on tal asjast mingi ettekujutus olemas. 

Kui nüüd jõulutundest rääkida, siis on mulle tunne, et lapsega olles möödub aeg kuidagi teisiti ja kui ma kalendrisse ei vaataks, ei saaks arugi, et see aeg aastas käes on, sest no õues on pigem midagi sügise laadset.


Lõpuks ometi sain Tikrikesest ta vanaema ja õega ka pildid. Siiani olin ma poisiga koos pildile püüdnud ainult oma perekonna. Esimese poolaasta fotoraamatusse enam ei pääsenud, aga ega see teinegi halvem pole 🙂

Leave a Reply

