Poolikud mõtted

Mu pea on täis umbes mustmiljon poolikut mõtet, mida ma ei oska lõpuni mõelda, et nendest korralik postitus koostada. Seega panen nad kõik lühidalt kirja, sest selline vaikus siin ei ole viimasel ajal enam tavaks. 

  • Ükspäev jalutades mõtlesin ma, et vahet pole, kas ma olen oma elus teinud rohkem õigeid või valesid valikuid, olen ma õnnelik selle üle, kus ma praeguseks olen- mul on maailma kõige armsam laps ja täitsa hea mees. Tänasel päeval ma muud ei tahagi.
  • Tikrike on iga päevaga üha asjalikum ja tegusam. Varsti ei jõua ma temaga enam sammugi pidada. 
  • Jalutada on mõnus ! 5km maha käia pole mingi probleem. Parematel päevadel (loe: kui põnn kaua magab) kõnnin 10-15km nagu nalja.
  • Pühapäeval (18.12) sain ma tädiks. Nüüd on mul kellelegi sitse-satse, kleidikesi ja lipsukesi osta. Uskumatu, et üks tutikas beebi nii pisike võib olla. Tikrike oli kilo raskem ja 3cm pikem. Ja ma ei mäleta, et ma oleks teda siis nii hirmus pisikeseks pidanud kui nüüd oma õetütart.
  • Mõtlen aegajalt et võiks ka omale FB lehe teha, aga siis jälle hakkan kartma, et äkki keegi ei  like seda ja siis istun üksinda seal ja tunnen häbi. Ilmselt sõbrad-tuttavad ja pere ikka moe pärast selle klõpsu teevad, aga no ikkagi #Firstworldproblems
  • Ma ei tea, kuhu kõik mu mõtted kadusid, et ei oska korralikult kirjutada või ei ole mul praegu midagi öelda. 
  • Jõule ootan ka. Sellel aastal kohe eriti palju. Aga lumi võiks maha tulla, tuleks jõulutunne ka tagasi, aga ilmselt on need seekord ka mustad nagu siin viimastel aastatel kombeks on.

    Mõnus on vahelduseks erinevad mõttelõngad ühte kohta kokku panna. Varsti püüan korralikult kirjutada.

    Leave a Reply

    