Arvamus

Vankrist – Hartan Topline S

Üks mu vahva blogilugeja arvas, et ma võiksin kirjutada oma vankrist. Küll seoses peatse jalutusosa kasutusele võtmisega, aga märkasin, et ma pole üldse sellest midagi kirjutanud peale selle, kuidas me seda ostmas käisime. Seega praegu selline üleüldine jutt, sest jalutusosaga püüan veel venitada.

Aga et siiski alustada algusest (mis sellest, et ma juba tolles ülal mainitud postituses sellest rääkisin), ütlen ma ära, et meie vankrivalik oli kahe vahel – Hartan vs Emmaljunga. Ma ei oskagi ühtegi mõistlikku põhjust välja tuua, miks just need kaks. Mu ammune unistus oli valge nahast EJ, et no kui ma kunagi lapse saan, siis ostan selle ja bla bla bla.. Hartan’it soovitas meile I. endine töökaaslane, et neil endal oli ja väga meeldis jne. Ma enne ei olnud isegi vist sellest kuulnud. No lapse ma igastahes sain, aga EJ vankrit ei ostnud. Hoopis Hartani ostsime. Võib olla oli asi selles, et esimesena läksime me just sinna poodi, kus neid müüdi. Või meeldis meile selle poe teenindaja jutt rohkem. Või mingi sajakümnes põhjus.

2016-07-20 07.45.57 1

Ma mäletan täpselt, et me läksime poodi kindla sooviga saada nelja suure rattaga mudel ehk siis Hartan’i puhul Topline X. Aga kui teenindaja sõidutas eest ära Topline S-i, hakkas mulle hoopis see meeldima, sest sellega oli nii hea manööverdada. Sedasi me väljusimegi poest valge poolkunstnahast-poolriidest vankriga, millel kaks suurt ja kaks väikest ratast..

Reaalsus on aga see, et kui ma nüüd hakkaks ostma uut vankrit, siis ei ostaks ma enam kindlasti valget ja jääksin oma esialgse plaani juurde osta suurte ratastega vanker. Värvuse suhtes ei tohiks olla küsimusi, miks just nii, sest valge teatavasti määrdub väga kergesti. Rataste kohapealt aga juhtus nii, et 95% suvest me veetsime maal, mis tähendab mööda kruusateid jalutamist ja muru peal kärutamist. Seega on väikesed rattad absoluutselt ebapraktilised. Õnneks on sellel vankril nad lukustatavad ehk neid saab mitte pöörlevana ka kasutada. Nii palju siis sellest “oh, nendega on nii hea manööverdada poes jne”.. Mnjah, ma olen täpselt 2x neid pöörlevana kasutanud. Jah, poes on hea tõesti, aga kui tihti ma seal ikka käin. Talvel aga on veel keerulisem kui suvel. Eriti kui on pehme lumi ja/või lumehanged. Kinnisõidetud lumel on enam- vähem okei. Õnneks on Hartanil veel üks hea võimalus. Nimelt saan ma kõik sedasi ümber tõsta, et suured rattad jäävad ette ja see teeb lumes liikumise veidike kergemaks.

Processed with VSCO with f1 preset

Üks asi, millega ma siiani väga rahul olen, on see, et kookon käib jalutusosa peal, mis tähendab, et ma pole pidanud muretsema selle pärast, kus seda viimast hoiustada kui seda veel ei kasutata. Nüüd aga hakkab kätte jõudma aeg, kus Tikrike on juba nii suur, et peab hakkama kookonist välja kolima. See pani mind aga muretsema, kuidas kindlustada see, et tal seal ka ikka soe oleks, nagu kookonis.

Tuleb välja, et Hartan’il on madratsi küljes lukk, mis vankrikattega ühendatult annab tulemuseks soojakoti või no selle jalakatte. Aga ma pole veel suutnud lahendada lambanaha probleemi. Seisneb see selles, et kuna jalutuskärus peab laps olema rihmadega kinni, et ta sealt välja ei kukuks ja madratsil on augud nende tarbeks sees, siis mis saab lambanahast. Lõikan augud sisse või ? Ma ei tea veel.. Aga ilmselt küll.

1022253_0
Selliselt siis. Pilt

Jalutusosa ise käib 4 asendisse. Täislamav kuni täiesti istuv. Praeguses vanuses, kus Tikrike veel ei istu, saan ma talle kasutada esimesi astmeid, sest ise mitte istuvat last ei saa ma ju istuma panna, aga eks ta välja ikka tahaks natukene näha. Kookonis ta kaua niisama passida ei viitsi, sest no ei näe ju midagi.

Kui ma jõuan istumisosa kasutamiseni, kirjutani sellest ka.

Leave a Reply

