Aadressidest, kaartidest ja kirjadest

Seoses lusikapeoga tuli mul üks naljakas seik meelde, mis omakorda meenutas veel mõningaid juhtumisi.

Hea, et me lusikapeo kutse üldse enam-vähem õigeks ajaks kätte saime. Ma olen vist postkontori töötajad ikka täitsa segadusse ajanud oma aadresside ja asjadega. Lugu selline, et sissekirjutus on mul Väätsa vallas, seega peaks kõik sellised kirjad minema tollele aadressile. Aga postkontor teab, et tegelikult elan ma Paides. See on kasuks ka tulnud, sest kõik valesti kirjutatud aadressiga asjad tulevad mulle ikkagi koju. Selle kutsega oli aga selline nali, et miskipärast jõudis see minuni nädal aega hiljem. Ümbrikul oli peal sissekirjutuse aadress ja lipikuga minu päris aadress. Ei tea, kas nad sõidutasid seda nädal aega edasi-tagasi ja ei suutnud otsustada, kuhu see panna ? Hea vähemalt, et ma seda päris sama päeva hommikul ei saanud või üldse järgmine päev näiteks.

See on ka naljakas, et esimene vallast saadetud kiri läks hoopis mu ema juurde, ta elab samas külas, kus mul sissekirjutus on ja kunagi ma ikka elasin ka seal. Tollel ümbrikul oli ka ju kirjas mu sissekirjutuse aadress, mitte mõni vale. Ma mäletan, et kui ma ema juures veel elasin ja postkaartidega tegelesin, saabusid kõik kaardid sedasi, et neile oli postkontoris peale kirjutatud mu ema perekonnanimi. Ma ei teagi, mis selle põhjus täpselt olla võis. See, et postkast oli tema nimel ? Mingil hetkel see õnneks lõppes.

Kui ma siis Paidesse kolisin, hakkasid kaardid ikka õnneks õigesse kohta tulema. Kui ma I. juurde kolisin, aga üks mu kaardisõbranna ikka eelmisele aadressile kaarte saatis, tulid need ka õnneks õigesse kohta. Ükskord sain ma kaardi, kus polnud mu tervet aadressigi peal – ainult nimi, linn, postiindeks ja riik. Ometi sain ma selle kätte. Siis hakkas natuke jube küll, et postkontori töötajad teavad nii hästi, kus ma elan 😀

Ilmselt peaks ma mingi aeg postkontorist läbi astuma ja natukene selgitama neile, kuidas need lood mu aadressi(de)ga lõppude lõpuks on..

Leave a Reply

