Jõuluootus ja kingi-ideed

Ma ei ole vist ükski aasta olnud nii suures jõuluootuses kui sellel aastal. Mul on tunne, et kuuse võiks juba homme päev tuppa tuua, rääkimata kingituste ostmisest. No okei, selle esimese jaoks võib ju veel piiiisut vara olla, aga kingitustest rääkimiseks ei ole kunagi liiga vara, sest ma lihtsalt armastan kingitusi. Eriliselt armastan ma kingitusi teha, aga no neid saada on ka igavesti vahva.

Kõige suurem küsimus on sellel aastal mu jaoks see, mida kinkida meie pisikesele Tikribeebile, kes on selleks hetkeks juba peaaegu 7-kuune. Mõned asjad võivad natukene vanemale lapsele ka olla, sest sünnipäevani on tol hetkel veel aega maa ja ilm. Ma usun, et jõulude tähendusest ja kingitustest ta veel aru ei saa, ei hakka veel nii pea saama ka, aga ma ei suudaks teda eluilmaski kingitusest ilma jätta. Ma teen isegi kassile kingitusi.. Ja samahästi võiks siis ju mehega ka omavahel kingitusi mitte teha, sest me võiks neid iga päev niisama ka teha. Ja no sel juhul poleks üldse kinke vaja. Mitte kunagi, mitte kellelegi. Aga jõulde ajal kingid peavad olema, sest jõulud ju !

Aga tegelikult on minu vanemad juba välja mõelnud, mida kinkida. Ilmselt saab selle hüppelooma. Lisaks tahaksin ma Tikrikesele Fisher Price laulukoera ja mingit motoorikakeskust. Peaks midagi I. vanematega ka kunagi arutama. Tegelikult ei ole mul õrna aimugi, millega üks 7-kuune mängida võiks.

Desktop.jpg

Mina aga leidsin ükspäev Instagram’ist väga ägedad Kiigik’u kiiged (nende FB leht). Need on nii nunnud ja mõnusad, et arvatavasti meie üheks jõulukingiks ongi see.

Nendest asjadest piisaks ilmselt küll ja veel. Kõigega ta nagunii korraga ei mängi ja mõne asjaga võib üldse pisut kauem aega minna. Ilmselt see laulukoer oleks üks esimesi asju, mis kasutust leiaks. Kiik läheb kasutusse alles siis kui ta juba istuda oskab ja seda natuke kauem kui paar minutit teha jaksab.

Minu perega on lihtne, sest me teeme loosipakid, et igaüks ennast päris pankrotini ei ostleks, hinnapiir on ka ette antud. Loosipakkidest jäävad lapsed välja, sest nemad saavad nagunii kinke ja lõppude lõpuks oleks nende tehtavate kinkide ostmine ikka vanemate õlul. I. peres soovitasin ma ka ükskord loosipakke, aga see oligi ainult üks aasta. Võib olla oleks pidanud järgmine aasta uuesti mainima.

Aga kui veel natukene jõuluootusel peatuda, siis ma üldse ei jõua ära oodata, et saaks juba hakata jõulutulesid tuppa üles panema jne jne. Aga samas, kes mind keelab. Tellisin sellel aastal lõpuks need valguspallid ka ära, ei jõua ära oodata, et kätte juba saaks. Panen kohe üles ka. Eelmiste jõulude ajal suutsin ma ühed tulukesed juba läbi põletada, sest need põlesid mul alates detsembrist kuni veebruarini äkki. Ühel hetkel lihtsalt kustusid ära.

Mõtlesin, et peaks põnnist mõned jõulupildid ka äkki tegema ja siis laskma need kaartideks teha ning saadaks kellelegi. No eks paistab, kas ma teostuseni ka jõuan millalgi.

Ma nüüd ootan jõule edasi 😀

Leave a Reply

