Ma ei taha enam õue minna.

Juhuks, kui keegi peaks elama mõnes akendeta kohas, oleks paslik mainida, et väljas on lumi. Päris palju lund kusjuures.

Läksin mina siis eile Tikrikesega jalutama. Vahemärkusena mainin, et vankriks on Hartan Topline S ehk siis ees on väikesed rattad.. No edasi võite ise arvata kui “vahva” mul kärutada oli. Ühestki hangest ma läbi ei pääsenud ja lõpuks kõndisin üldse sõiduteel.

Ma istun terve talve toas kui ma kiiremas korras omale suuri rattaid vankrile ei saa. Seni käin vanaema juures oma õe vana vankriga põnni sõidutamas, sest see oma suurte õhkkumm ratastega on nagu tank, mis läheb igalt poolt läbi. Oh mind küll.. Oli mul vaja neid väikseid rattaid üldse või ?! Jaaa, mhm, sest nii hea on ju manööverdada või poes käia sellega jne jne. Tõde on see, et ma olen neid pöörlevana kasutanud umbes täpselt kaks või kolm korda ja ainult poes, sest mulle käib närvidele, et vanker kuidagi “töllerdab” kui neid tänaval kasutada.

Moraal ? Talita esmaste mõtete järgi, sest ma ju läksin ikka suurte ratastega vankrit ostma tookord.. Oh jah, järgmine kord olen targem. Võib olla 😀

2016-11-02 07.40.13 1.jpg

Leave a Reply

