Oh neid elu õisi.. Või no, seda minu oma.

Mäletate, alles eile ma kurtsin, et kell 7 ei ole inimlik ärgata. Jah, mina mäletan ka.. Seega otsustas Mr.Murphy mulle näidata, et tegelikult polnud sellel häda midagi, sest pool 6 on veel hullem ärgata. Tänks tõesti !

Kõik sai alguse sellest, et eile õhtul ei saanud Tikrike oma viimast uinakut teha. Pidi see uinumine olema u 17:30 – 18:00. Aga I. tuli koju ja nii kui põnn ukse taga tema häält kuulis, olid silmad plaks lahti jälle ja kõik. Siis kui hakkas uuesti kustuma, astus I. tuppa sisse ja oligi päriselt unele kriips peale tõmmatud. Ise ma olin ahastuses, sest ma teadsin, et see tähendab pärast väga suurt kisa, sest üleväsinud laps ei taha enam mitte midagi – ei magada, ei ärkvel olla, ei süüa ega ilma söömata olla.

Suure surma ja hirmsa kisa saatel suutsin ma ta lõpuks u 19:30 magama saada, omast arust siis seda uinakut tegema, mis pidi poolteist tundi tagasi olema ja kestma pool tundi. Aga siis millalgi oli kell juba saanud 21:00 ja ma sain aru, et siin vist on asi uinakust ikka väga kaugel ja kuidagi suutis ta hoopis ööunne jääda. Egas siis midagi.. Üles ma ei raatsinud teda ka ajada. See aga tähendas, et esimest korda ma ei tea kui pika aja jooksul, jäi ta näiteks ilma rpa-ta magama.

Ausalt, selle nimel, et ta ärkaks natukenegi inimlikul ajal, panen ma teda edaspidi ka hiljem magama, u 21:00. Minu poolest rääkigu need teadlased mida tahes, et 19:00 on kuni aastased lapsed kõige väsinumad või midagi. Ma täpselt ei teagi, mida nad räägivad. Las nad siis olla, sest pool 6 ärgates on hoopis emad väsinud ja sellest pole ka kellelegi kasu.

Leave a Reply

