Tikrikese kasvamine

5 kuud armastust

Oo, õnnistatud ajavool, palun peatu ! Ma alustan vist iga minisünnipäeva postitust sarnase lausega, aga ausalt, kuidas juba (!!) 5 kuud ?!

Millega Tikrike meid viimase kuu jooksul siis rõõmustanud on ? Eelkõige ikka sellega, et on selline pisike vahva tegelane nagu ta on ja muidugi iga päevaga üha asjalikum. Uutest oskustest on lisandunud põrandal üle parema õla seljalt kõhule keeramine (enne tegi ta seda ainult voodis), roomamine, käpuli ajamine, käpuli asendis tagumiku püsti ajamine (nagu väike kolmnurk mul siin keset tuba) ja käpuli asendis edasi-tagasi kiigutamine. Üks väga vahva uus asi on see kui ta on kuskil pikali ja tahab sülle, mina ajan oma käed tema poole, et no tule sülle ja tema ajab siis enda omad vastu.

Processed with VSCO with hb1 preset

Lisaks uutele oskustele on ta avastanud nüüd ka erinevad sildikesed ja lipsukesed jm sarnased asjad. Õhtuti voodisse ta panen, hakkab näiteks voodipehmenduse paelu lahti harutama.

Ahjaa, suurt uudist ma polegi veel rääkinud. Tikrike magab u nädal aega juba oma voodis. Või no tähendab, et ööunne jääb oma voodis, aga kuna ta päris mitu korda öösel ikkagi üles ärkab, magab ta enamiku ööst ikkagi meie kaisus. Päevaunesid ei ole ma ka veel suutnud teda oma voodis tegema panna, sest nendega on nii, et esimese une teeb ta meie voodis, sest jääb tissiga magama, teine uni on viimasel ajal õues ja loksub vankris magama (kui läheb hästi, magab kauem kui pool tundi), kolmas ja/või neljas (oleneb kui kaua ta enne magas) jälle meie voodis, sest jääb tissiga magama. Kui ma teda sealt kuskile tõstma hakkaksin, võiksin ma ainult ise magada, sest ta ärkab üles sellepeale. Sama jutt ka öösiti voodisse tagasi tõstmisega. Olen proovinud, aga ei viitsi jahmerdada, las pigem magab. Ööunne jääb ta aga niivõrd kuivõrd ise, see tähendab, et tõstan ta peale sööki tema voodisse, laulan unelaulu ära ja teen musid-paid ära ning tulen teise tuppa.Vahepeal käin teda uuesti õiget pidi ja selili panemas ning tulen jälle ära. Mõnikord on vaja veel laulda või pead paitada, aga ühel hetkel ta magama jääb. Minu padi on tal ka kaisus, talle meeldib oma nina sinna sisse pista. Ma olen mõelnud, kumb on parem variant, kas see, et ma käin teda seal tõstmas või see kui ma laseks tal oma ukerdamised ära ukerdada. Ei tea veel ja teist varianti pole proovinud ka.

Processed with VSCO with q1 preset

Ma otsustasin ta tema voodisse magama panna sellepärast, et kuna ta on juba üks väike aktivist, siis padjad mõlemal pool teda enam kinni ei hoia.. Aga see voodivahetus on tinginud selle, et ta ärkab jälle vähemalt 3x öö jooksul. Vahepeal saime kahe korraga hakkama. Aga no see on väike hind selle eest maksta, kui ma saan vältida ta voodist alla kukkumist.

Lisatoitu ma talle veel ei anna. Suvikõrvitsapüree on sügavkülmas juba muidu ootel, aga nüüd ma ootan seda aega, millal ma ise tunnen, et nüüd on õige aeg. Ilmselt me kuskil lähema kuu jooksul ikkagi mäkerdama hakkame.

Tema liikumisviisidest rääkides mainisin ma enne, et ta õppis roomama. Noo jaaah.. Peale seda kui ta õppis ennast käpuli ajama, on tema lemmik liikumisviis hoopis “viskumine”. Ma iga kord hoian hinge kinni, et ta ennast ära ei lööks. Voodis ikka viskub väga julgelt, sest seal on hea pehme kui nina tekis kinni on. Põrandal ta õnneks niiii hoogsalt seda ei tee ja vahest ikka natuke roomab kah. Aga tundub, et ta pigem tahaks käputada, aga ei oska veel käsi vastavalt tööle saada.

Processed with VSCO with hb1 preset
Tulevane itimees vist oma isikliku arvuti, telefoni ja puldiga 😀

Mis siis veel ? Ahjaa, Tikrike sai oma esimese nohu kuskilt. Mingi aeg kui ma ise nohus olin, tal õnnestus pääseda. Nüüd korjas ise kuskilt üles. Allergia tuli talle ka kallale. Põlveõndlad läksid koledaks. Arvasin alguses, et see kanepileib, mida ma siin mingi aeg sõin, aga ta on siiani pisut täpiline. Või siis lihtsalt läheb päris kaua aega enne kui allergiatekitajad päriselt ära kaovad.

Hambaid tal veel ei ole, ei paista ka. Küll aga ilastab ta juba mitu kuud ja näppe (ja kõike muud) topib ka väga hoogsalt suhu, seal hulgas ka minu ja I. sõrmi 😀 Küsisin ema käest, millal mul hambad tulid, et ehk ka kuidagi natukene pärilik ja vastas, et kuskil 8-kuuselt. Ühesõnaga aega on 😀

Riideid kannab põnn suuruses 62/68.

Nüüd aga ootame põnevusega, mis uuel kuul meile pakkuda on.

Leave a Reply

