Chit Chat

Teleka vaatamine enne ja pärast beebi sündi

Ma olen eluaeg olnud üsna suur telekasõber. No eriti rasedus ajal, sest no mida muud mul siin päevad läbi teha oli, eksole.. Isegi kui ma otseselt ei vaadanud, mis telekast tuleb, mängis ta mul taustaks ikkagi, ka siis kui ma ise näiteks teises toas olin. Küll aga vaatasin näiteks tervet hunnikut erinevaid sarju FoxLife’i pealt, lisaks erinevad Mehhiko ja Türgi seebikad jne jne.

Peale Tikrikese sündi ma veel ikka vaatasin telekat, sest ta oli alles nii väike ja väeti, et temaga polnud suurt midagi peale hakata. Praeguseks kui Tikrike on peaaegu 5-kuune, on mu telekavaatamine päris palju vähenenud. Mitte et mul poleks aega või tahtmist, aga ma lihtsalt ei viitsi. Nendel lühikestel hetkedel kui põnn magab, ma naudin rahu ja vaikust. Istun niisama diivanil ja olen netis või midagi, peaasi, et midagi ei karjuks kõrva ääres. Sel ajal kui kutt ärkvel on, on ta ise paras telekas mulle. Vahepeal on ta draama kohapealt etem kui mõni seebikas 😀

Muidugi ma vahepeal ikka lülitan teleka sisse ka. Iseasi muidugi kui palju mul on aega seda vaadata. Õhtuti ma mõnikord ikka püüan kui tulevad mingid saated, mida ma vaadata tahakasin. Tavaliselt väga ei õnnestu, sest ühel siin tuleb uneaeg kuskil sel ajal.

Mul pole enam aimugi, mis toimub mu lemmik FoxLife’i sarjades, näiteks Mistresses või Devious Maids.. Kurb, aga no mul lihtsalt ei ole viitsimist (?), aega (?) ja tahtmist (?) neid vaadata. Mõnda TV3 või Kanal2 pealt tulevat Mehhiko/Türgi seebikat ma ikka aeg ajalt vaatan, aga siis ma vahepeal ei saa enam midagi aru, sest päris mitu osa on mul puudu jäänud.

Telekas ja beebi. Kindlasti on kõik enne lapse sündi rääkinud, kuidas nende laps ei vaata enne telekat kui ülikooli läheb ja üleüldse tema tegeleb oma lapsega ning telekat lapsehoidjana ei kasuta. On nii, eks ? No seda viimast pole mul veel vaja olnud teha, aga kui vaja, eks siis vaatame, kuidas saab. Üldiselt ma paanikasse ei satu ja telekat aknast välja viskama ei kiirusta kui Tikrike oma pilgu sinnapoole suunab. Natuke vaatab ja siis enam ei vaata. Ei juhtu temaga midagi. Püüa ise beebi olla, liikuvad ja värvilised asjad kindlasti pakuvad huvi.

Ma usun, et see “telekas = lapsehoidja” aeg on meil alles ees. Jah, ma saan aru, et ta jõuab terve elu neid erinevaid ekraane vaadata, aga ma püüan mitte üle pingutada asjadega. Nii selle teleka vaatamise kui ka mitte vaatamisega.

Kuidas on beebi sünd teie telekavaatamise harjumusi muutnud ? Mida arvate teleka lapsehoidjana kasutamisest ja üleüldse selle kohta kui beebi/laps telekat vaatab ?

Leave a Reply

