Chit Chat

Fotoraamatust

Otsustasin, et on viimane aeg hakata tasapisi fotoraamatu koostamisega pihta, sest muidu on lõpuks nii palju pilte, et ma ei oska enam kuskilt otsast alustada.

Panin eile õhtul Tikribeebi magama, võtsin ennast kätte ja veetsin oma õhtu arvutitaga istudes.

Otsustasin kasutada Omaraamat’u võimalusi, sest mulle tundus kuidagi mugav see programm, et tõmban arvutisse ja siis vaikselt nokitsen. Nokitsesingi vaikselt kell 12ni öösel. Oleks kauem teinud, aga põnn tahtis eriti vara seekord süüa saada. Ilmselt oli tal päevast nii palju emotsioone, et ei osanud neist ennast ööseks välja lülitada. Aga ma sellest räägin teises postituses.

Raamatust edasi rääkides.. Kui ma olin suutnud ära paigutada u 3 kuu pildid, mul pea juba valutas ja mõistus oli koos. Aga kuna ma juba hoos olin, ei tahtnud pooleli ka jätta.

Täna hommikul põnni uneajal jätkasin ja sain kuni eilseni kõik pildid raamatusse. Ja see kõik on kasutanud “kõigest” u 40 lehekülge. Mnjah.. Ja ma veel lootsin, et saab terve esimese aasta ühte raamatusse. Ei saa ma midagi. Hea kui pool aastatki ära mahutab 😀

Nüüd mõtlesin, kas nii ka saab, et ma näiteks blogist võtan mingeid katkendeid, mis ma tema kohta kirjutanud olen ja lisan ka sinna piltide juurde või eraldi lehtedele. Peab mõtlema, kas see oleks ilus.. Kirjutada saab sinna küll, aga kas nii ka, et näiteks pool lehte on kiri ?

Lisaks saab sealt tellida kalendreid ka. Oma piltide ja sünnipäevade jm sellisega. Olen mitu aastat nende peale juba mõelnud, aga pole tegudeni jõudnud. Nüüd otsustasin midagi valmis kujundada ja näiteks I. emale ja vanaemale jõuludeks kinkida. Aga ma praegu ei jaksa, sest mu aju ikka valutab veel Tikrikese raamatu koostamisest. Sellega vähemalt on suurem töö tehtud ja nüüd tuleb sujuvalt pilte juurde lisada ning detsembris ära tellida.

Kui kunagi tellitud saan, näitan teile ka ja jagan arvamust.

Olete tellinud mõne fotoraamatu kuskilt ?

Leave a Reply

