Tikrikese kasvamine

4,5 kuu arstivisiit

Tänane arstilkäik käis väga ruttu, sest õnneks polnud enne mind kedagi ja saime kohe sisse astuda kui kohale jõudsime.

Seekord arsti ennast polnudki ja ma ei saanudki öelda, et me oleme roomama õppinud näiteks. Äh, ma tegelt oskan ammu juba, aga ma lihtsalt ei viitsi.. Aga Tikrike sai süsti ka, ega see ei meeldinud ja tegi natuke kõvemat häält kah. Ta juba pikkuse mõõtmise ajal avaldas häälekalt oma arvamust. Pereõde ütles selle peale, et mida suuremaks beebid saavad, seda kaugemale tahavad nad ennast arstidest hoida. Saavad aru, et ega see üks õige asi pole.

Aga peatusime korra sellel teemal, miks enamus vaktsiine esimese poole aasta jooksul tehakse. Ütles, et sel ajal pidi antikehade moodustumiseks parim aeg olema. Ja no näiteks teetanuse (mida sisaldas ka tänane vaktsiin) võib ju saada põhimõtteliselt isegi kodupõrandalt. Mul küll toakass, aga ise tuled ju jalatsitega tuppa ja siis kõnnid sokkis edasi või jalutab kass esikust läbi jne.

Aga kõige tähtsama juurde.

Kaal: 4340g -> 5400g -> 6420g -> 6900g -> 7900g (+1000g)

Pikkus: 53cm -> 59cm -> 60cm -> 61cm -> 67cm (+6cm)

Pea: 37cm -> 37cm -> 39cm -> 41cm -> 42cm (+1cm)

Kaalu kohta ütles, et selles vanuses lapsel on selle ajaga kilo juurde võtta väga hea tulemus. Hea teada, et ma last näljas ei hoia 😀 Lisatoidu kohta ma ei küsinud, aga kaalu vaadates ma ei kiirustaks sellega veel.

6 thoughts on “4,5 kuu arstivisiit

  1. Meie jumbu viskab ainult pikkusesse 😀 Lisakilod jäävad veidi aremaks ja ei julge tulla. Kas ta hakkas sul täitsa ise roomama või tegite koos mingeid harjutusi?

          1. Oojaa, mul oli sama teema siin enne 😀 Aga ta vahepeal ikka “beebistub” ja tõstab käed- jalad üles ja hädaldab.

Leave a Reply

