Magamatusest

Miks on nii, et üks kõige olulisemaid teemasid beebidega seoses, on uni ? Just nimelt sellel lõputuna näival teemal tahan ma jälle peatuda, sest…

Palun, tooge mu laps tagasi ! No see, kes magas õhtust hommikuni ja ei ärganud öö jooksul 3-4 korda üles, et süüa või vahepeal ka niisama tissi lutsutada. Ei, lutti meie majas enam ei kasutata ja kasu sellest pole. Ta pistab selle vahepeal ise suhu, aga sama kiiresti sülitatakse see kõrge kaarega jälle välja.

Ükspäev ärkas Tikrike iga 2-tunni järel üles. Kes oli hommikuks zombi ? Ikka mina. Enamus öid ärkab ta õnneks ainult 2 korda. Kuskil 3-4 paiku ja siis 6 ajal. Ning kuskil 7-poole 8 ajal on tema rõõmsasti üleval. Mina magan üks silm kinni ja teine lahti veel tunnike kuni paar. Olenevalt sellest, kas ta jääb ka veel mingil hetkel magama. Hullumaja, ma ütlen. No ei ole mina harjunud sellise asjaga.

Tahan ta tema voodisse magama panna, aga ilmselt ongi see hea ainult selleks, et jääb seal magama, sest peale esimest sööki magan ma nagunii ise ka ja ei jaksa mina teda sinna tagasi panna.

Ja kuidas, ma küsin, saan ma ta kodus vankris või voodis 3-tunnist uinakut tegema ?? Ma ei saagi ju jääda iga päev 15 km sõitma, et ta maale magama viia.. Nutt tuleb peale, ma ütlen.

Oh seda lõppematut une juttu..

Leave a Reply

