Aktiivne elu

Aktiivne september – kokkuvõte

Möödas on natuke rohkem kui kaks kuud sellest päevast kui ma võtsin vastu Maris ja maailm blogi korraldatud pisikese challange‘i olla iga päev aktiivne. Alguses pidi see olema ainult augustis, aga sujuvalt läks see ka edasi. Nüüdseks saan ma öelda, et ma olen iga päev, alates 1. augustist, liikunud vähemalt 10 000 sammu. Minu laiskust ja mittepüsivust arvestades on see ikka väga märkimisväärne 😀

Ausalt öeldes ma ise tundsin, et september jäi sammude poolest augustile alla, aga allolevat pilti vaadates selgus tõsiasi, et ma kõndisin tegelikult 1062 sammu rohkem. Tegelikult on see nii pisike vahe, et pole isegi märkimist väärt, aga no ikkagi. Seega võiks ju see kuu veel natukene rohkem samme olla. Oleks vahva 🙂

Fullscreen capture 3.10.2016 130444.bmp.jpg

Mis ma aga tahan veel lisada, see sammude täis saamine läheb iga päevaga kergemaks. Alguses ma pidin ikka päris palju vaeva nägema ja rohkem mõttega asja juures olema, et vajalik arv täis saada, aga nüüdseks on juba see nii harjumuseks saanud, et tundub tükk maad kergem. See muidugi ei tähenda, et ma iga päev sedasi mõtleks. On olnud ka päevi, kus ma vaevu vaevu saan sammud täis..

Praeguseks on meie vahva grupp nime vahetanud ja kannab nime Mina viitsin !. Olete oodatud kaasa lööma, sest minul on küll mõnus olla 🙂

Leave a Reply

