Chit Chat

01102016

Märkamatult on kätte jõudnud oktoober ja peaks vist vaikselt hakkama mõtlema, mida Tikrike talvel kandma hakkab. Ma ei ole veel suutnud otsustada kui suure kombe ma talle üldse ostma peaks.. Praegu tundub 74 küll hirmus suur ja samas 68 võib väikseks jääda. Kui Tikrike kasvab sama tempoga edasi, siis see viimane muidugi kevadeks väikseks ei jääks. Käime enne arsti juures ära, saame värskemad mõõdud ja siis vaatame. Või loodame, et -30C (või üleüldse näiteks alla 5C) veel ei tule ja jätame ostu järgmisesse kuusse hoopis, sest praegu on mul talle olemas üks päris soe fliiskombe ja ma olen kindel, et sellega saab veel tükk aega hakkama. Ja kui ei saa, saab alati teki peale panna. Või minna talvekombet ostma..

Küll aga saame juba ära osta turvahälli soojakoti, sest talvekombega last turvahälli ei panda. Miks ei ? Sest rihmad ei pruugi õigesti paika saada ja õnnetuse korral võib beebi sealt välja libiseda. Ptüi ptüi ptüi, eksole..

Mütsid plaanin ma tellida Freya aksessuaaridelt ja tervele perele ühesugused. Põnni omale lasen ilmselt ka voodri sisse panna, soojem või nii. Kindaid pole talle ilmselt veel vaja, sest fliiskombel on pealekeeratavad varrukad ja küll sellel talvekombel ka on.

Tegelikult muretsen ma hoopis selle pärast, et ma vist pean Tikrikese talveks vankrikookonist välja kolima, sest ta ei pruugi sinna enam ära mahtuda. Pean vaatama, kuidas see vankrikate selle madratsi külge käib. Idee järgi nagu soojakotiks või midagi. Keeruline seletada, sest ma ei saa veel isegi täpselt aru 😀 Igal juhul on madratsil lukud ja kattel ka. Need peaks saama omavahel ühendada. Seega pole vaja eraldi soojakotti vankrisse osta. No tegelikult saab ju kombega ka magada, eks.

Oh, see pisikese riietamine on kohati nagu raketiteadus..

2 thoughts on “01102016

  1. Kui oled vankrit katsetanud, siis kirjuta sellest ka… Mul pole üldse aimu sellest istumisosa kasutamisest, mis asenditesse panna saab ja mis ajast sinna panna võib. Loodan ise veel mingi aja hakkama saada kookoniga:)

Leave a Reply

