Tikrikese kasvamine

4 kuud armastust

Oh, kuidas ma tahaks aja peatada, et mu beebi oleks kauem beebi.. Nüüd on Tikrike ametlikult lisatoidu ealine. Veel natukene vähem beebi 😦

Eelmise kuu lõpu ilu-ja jõunumbrid on vilja kandnud ja nüüdseks suudab Tikrike ennast huvipakkuva asja suunas vinnata küll. Eriti hea on seda teha siis kui on kuskilt kinni haarata, et käte jõul edasi liikuda, aga saab hakkama ka ilma. Ta suudab oma ülakeha kätega üles lükata ja oskab ka põlvi (peaaegu) kõhu alla tõmmata, aga koos need veel ei toimi. Sedasi ongi mõnikord tulemuseks pahur Tikrike, sest ta ei saa hakkama soovitud asjaga.

img_20160921_202856

Seljalt kõhule keeramise on ta ka selgeks saanud. Juhtub ka vastupidi. Ma tükk aega juba mõtlen, kuidas ma tean, kas see oli tahtlikult või tahtmatult. Igal juhul oleme me jõudnud sinnani, et väga ei tihka enam teda üksi voodile ja diivanile jätta, sest ta lihtsalt krutib ennast sealt maha.

Häälega naermine on ka juba päevakorras täitsa olemas. Siiani on hirmus naljakateks ostunud minu tobedused ja mu vanemate koer 😀

img_20160910_205606
Sürgavere laadal. Põnn sai esimese rekkasõidu kogemuse.

Peatudes aga vanal heal magamise teemal, siis magab ta endiselt poole tunni kaupa, erandiks pealelõunane 3-tunnine uinak. Endiselt pole me üritanud teda tema voodisse magama panna. Otsustasin, et kui 4-kuuseks saab, hakkab oma voodis magama. Arvasin, et kaks muutust korraga pole hea, sest otsustasin ka ühtlasi, et aitab magama kussutamisest, vaid tuleb ise magama jääda. Tegelikult esimese sammu selle suunas tegin ma tema enda soovil, sest ühel õhtul ei tahtnud ta mul enam süles püsida, ainult jorises. Pistsin siis voodisse, et paitan pead ja hoian lutti suus, ei sobinud noormehele see ka, ikka jorises. Läksin siis ära, enne soovisin head ööd jne, arvasin, et nagunii ei sobi see üksiolek talle, aga.. natukene aega jutustas ja siis magas. Tükk aega ei suutnud uskuda. Järgmisel päeval õnnestust see ka, aga sealt edasi mitte enam nii hästi. Üleüldse on ta jälle “beebistunud” ning see palju kiidetud 22.30-06.30 magamine on praeguseks unustatud ja asendunud 3x öö jooksul söömisega. Ilmselt see on mingisugune ealine iseärasus, sest teised beebigrupis kurdavad sarnase asja üle. Loodetavasti see kaua ei kesta, sest ma olen niiiiii väsinud.. Elu õied või asjad 😀 Sellistelt aga ei tea ma küll, kuidas ta üleüldse oma voodis magada saaks. Et magama jääb küll seal, aga peale öiseid söömisi jääb nagunii mu kaissu, sest ma kukun ise ära igakord..

img_20160922_190724
Goodbye summer, hello fall ! ehk sügise esimene päev

Riietest rääkides, saatsin ma lõplikult teenitud puhkusele suuruse 56 ja kasutame täielikult suurust 62. Need kaks Lindex’i 56 suuruses bodi jäidki väikeseks hoopis enne kaelaaugust kui kehast ja varrukad jäid ka lühikeseks.

Ilunumbrid saame seekord kuskil oktoobri keskel, sest 4,5-kuuselt on järgmise vaktsiini kord. Eks ole näha, millal täpsemalt me ennast kätte võtame ja Väätsale sõita viitsime.

img_20160919_150446

2 thoughts on “4 kuud armastust

  1. Ma leidsin ühe hea äpi Baby Sleep Sounds (sinine ikoon kuu ja tähtedega) ja seal on “white noise” mille ma siis taustaks mängima panen. Siiani mõjub päris hästi. Alguses istun toas valvel, juhuks kui lutt, see vana kurat põgeneb, mõnikord pean kätt peal ka hoidma, kuid üldiselt jääb päris käbedalt magama 😀 Alguses tulevad mingid “mkmmmmm” hääled, aga see läheb mööda 😀

    1. Okei, peaks proovima, kohe kui telefoni parandusest tagasi saan. Asendustelefon on nii pisikese mäluga, et siia ei mahu midagi 😀 First world problems, eksole.

      Aga jah, lutti ei tunnistata meie majas enam üldse. Keel teeb ringe ümber luti ja kui korra jõuabki suhu, lendab sama kiiresti suure kaarega välja. Enne aitas vähemalt luti kinni hoidmine, nüüd saan väga kurjad “sõnad” selle ürituse eest.

Leave a Reply

