Kassijutud · Tikrikese kasvamine

Kass ja beebi vol.2

Nüüd, kus Tikribeebi sünnist on möödas juba peaaegu 4 kuud, tundub sobiv aeg, et teha taas üks pisike ülevaade sellest, kuidas Miku ja Tikrike omavahel hakkama saavad.

Viimati kirjutasin ma samal teemal 3 kuud tagasi ehk siis olid nad jõudnud koos eksisteerida umbes 3 nädalat. Eksisteerime ongi vist ainus sobiv sõna, sest mingit aktsepteerimist kui sellist Miku poolt küll ei olnud. Õnneks on nüüdseks asjad muutunud ikka tunduvalt paremaks. Ptüi ptüi ptüi..

2016-08-16-04-01-42-1

See, et nad nüüd omavahel täitsa normaalselt läbi saavad, ei tähenda muidugi, et Miku oleks muutunud vähem isepäiseks ja ennast maailma nabaks pidavaks. Õnneks elab ta oma mõningast pahameelt ainult minu peal välja.

Õhtuti magama minnes keerab Miku ennast alati Tikrikese jalgade otsa kerra ja magab seal hommikuni. Sedasi magas ta varem minu jalgade juures. Kõige huvitavam asi on aga see, et kui ma aeg ajalt tahan Mikule pai teha, siis ta hammustab mind, aga kui ma poisi käega teen, siis nühib ennast vastu teda. Kuna põnn oskab nüüd juba oma käsi haaramiseks kasutada, on paar korda juhtunud, et ta on Mikul natist kinni võtnud. Vahva on see, et kass seisab ja hädaldab, aga ei tee talle midagi. Kui ma lähen teda aga päästma, hammustab ta hoopis mind.. Et siis karistab mind, et ma ei suuda oma last vaos hoida ? 😀 Nojah, eks ma lepin.

2016-08-17-09-42-07-1

Meie suureks rõõmuks on lõppenud ka vannitoavaibale loikude tegemine. Või noh.. vaiba me viskasime mõni aeg tagasi juba ära, aga ikkagi – hädad käivad kasti 🙂

Ühesõnaga, paistab, et see takistus on meil praegu ületatud. Muidugi eks ole näha, mis hakkab saama siis kui Tikrike on piisavalt suur, et Mikule järgi minna, sest praegu on viimasel see eelis, et kui hakkab närvidele käima, läheb lihtsalt minema. Aga sellest juba vajaduselt kunagi hiljem 🙂

Kas ja kuidas teie lemmikloomad beebidega leppinud on ?

Leave a Reply

