Tikrikese nimelugu

Ükspäev jäin mõtlema, et ma vist ei ole siiani kirjutanud sellest, kuidas Tikrike oma nime sai. Ikka selle pärisnime, mitte bloginime.

2016-09-05-01-52-57-2

Meil käis peast läbi palju erinevaid nimesid – näiteks Robin, Robin Mat(h)ias, Marten ja Merten. Need viimased kaks olid minu silmis ühed kõige tugevamad kandidaadid. I.-le see viimane aga ei meeldinud üldse. Tema vist pakkuski selle Mat(h)iase välja. Ma ei mäletagi, mis need variandid veel olid.

Ühesõnaga minu üheks sooviks oli see, et laps ei saaks sellist nime, kus tema rühmas/klassis on veel 3 sama nimega last ja see muidugi välistas nime Robin täielikult. Sedasi käisime me ringi päris kaua ja kutsusime Tikrikest lihtsalt Beebiks, sest no nimesid oli, aga ükski polnud minu silmis See Nimi.

Siis aga saabus õnnistatud 38. rasedusnädala ja ma lugesin netist uudiseid ja seal kirjutas ühest eestlasest käsipallurist. Tema nime nähes olin ma leidnud Selle Nime. Ma isegi ei kujuta ette, mis põhjusel ma võisin üldse lugeda käsipallist, aga no ju see siis saatus oli 😀 Edasine muidugi nii “kerge” ei olnud. Kõigepealt käisin ma ise selle nimega paar nädalat ringi, et olla veendunud selle õigsuses – kutsusin Tikrikest selle nimega ja kujutasin teda ette sellega elamas. Kui ma olin selgusele jõudnud, et täpselt see ongi talle õige nimi, läksin ma I. juurde. Tema esmane reaktsioon oli “meh?” ja järgmine oli “eiiiii!”.. Aga ega ma alla ei andnud ja ilmselt mõtles ta ise ka selle nime peale ning lõpuks oli ta juba päris rahul sellega. Vahepeal muidugi püüdis veel vaielda, aga siis ma ütlesin, et ise valib, kas annab lapsele perekonnanime või soovib valida eesnime. Eelistas perekonnanime 😀 Meeste värk, eksole.

Peale sünnitust I. küsis kohe, et no kas on selle nime nägu. Ma ütlesin, et ma pole talle veel õieti otsagi saanud vaadata, et otsustagu ise. Ja sedasi see läks.. Praeguseks oleme juba 3 ja pool kuud oma pisikest imetlenud ja  ma tunnen, et enam õigemat nime tal olla ei saakski.

2016-08-28 08.17.56 1

Selleks, et kõik Tikrikese nimega seonduv oleks ühes postituses koos, kirjutan uuesti ka seda, miks ta bloginimi just selline on ja miks ma üleüldse ei soovi kirjapildis ta nime avaldada.

Bloginimi tuli sellest, et päris pisikesena oli tal kogu aeg kulm kortsus, nagu pisike tõsine mees ja sellest tuli Tige Tikker, mis lühemana ongi lihtsalt Tikrike. Nüüd ta enam nii palju oma kulmu ei kortsuta, aga samas see nimi sobib talle küll 🙂

Paari sõnaga ka sellest, miks ma tema nime ei kirjuta. Põhjus on väga lihtne – kuna tal on nii eriline nimi, mille kohta Statistikaameti leht ütleb, et vähem kui 5 inimest, oleks ta kunagi “guugeldades” väga kergesti leitav. Olgugi, et ma ei kirjuta temast midagi häbistavat ja pilte lisan ka ainult ilusaid, ei soovi ma siiski, et tema tulevane girlfriend või mõni muu sõber selle blogi sedasi leiab. Kui ta ise soovib selle aadressi neile anda, siis selle üle on mul ainult hea meel. Piltide jagamist ma ei pelga, sest ei usu mina, et temast see Internet kuidagi nii mööda läheb, et ta kuskile sotsiaalmeediasse omale kontot ei tee jne. Seega, las pildid olla, aga nime mitte 🙂

Leave a Reply

