Retsept

Šokolaadi-suvikõrvitsakeeks

Beebiteemade vahele ma pean jagama oma viimase aja lemmikretsepti, mida pole üldse keeruline teha ka, sest no ega Tikrike mulle väga keeruliste asjadega mässamiseks aega ju ei jäta.

Tavaliselt ma ühtegi küpsetist/kooki üle ühe korra ei tee ja kui teen, siis peab see ikka midagi väga väga head olema. Käesolev retsept on viimase nädala-paari jooksul valminud juba vähemalt 4 korda. Niiii palju kordi ma ühte ja sama asja vist küll kunagi teinud pole 😀

Retsept pärit SIIT.

  • 180 g nisujahu (u 3 dl)
  • 0,25 g soola
  • 4 sl mõrudat kakaod
  • 0,5 tl kaneeli
  • 1 tl vanillisuhkrut
  • 1 tl küpsetuspulbrit
  • 0,75 tl soodat
  • 85 g toasooja võid
  • 170 g suhkrut (u 2 dl)
  • 1 muna
  • 2,5 dl riivitud suvikõrvitsat
  • 4-5 sl piima
  • 100 g hakitud pähkleid

Sega kuivained kausis omavahel.

Hõõru või suhkruga vahule. Lisa muna, suvikõrvits, pähklid ja piim. Lisa kuivained ja segi seni kuni ained on omavahel segunenud (st mitte liiga kaua).

Tõsta tainas keeksivormi ja küpseta 180C juures tund aega, kuni keskele torgatud puutikk jääb puhtaks.

**

Minu keeks nii ilus ei tule kui seal NamiNami pildi peal. Äkki peaks rohkem muna panema, sest mul jääb üsna mure. Aga no maitse on sellegi poolest super. Isegi I., kes suvikõrvitsat ei söö, kiitis. Alguses ma muidugi ei öelnud talle, et seal see üldse sees oli.. Sorry !

2016-09-07 11.26.58 1.jpg

Leave a Reply

