Beebigruppidest ja muust

Ma pole kunagi eriti hästi arvanud erinevatest beebigruppidest, sest need on kohad, kus tihti läheb omavahel ütlemiseks ja üks arvab, et tal on rohkem õigus kui teisel jne. Mainimata ei saa jätta ka muidugi seda, et “minu beebi teeb küll juba ammu seda ja toda, kuidas sinu oma ei tee veel ?!”. Õnneks olen ma ise nii chill, et ei lase ennast tavaliselt erinevatest aruteludest üldse segada, lihtsalt loen ja ainult mõnikord harva ütlen sõna sekka, sest jah, ma olen lausa kahes grupis.

Aga on üks asi, mis mind kohutavalt häirib ja iga kord pean omale “vastu näppe andma”, et ma midagi teravat ei kirjutaks. Räägin muidugi sellest pidevast “meie” vormis kirjutamisest. Küll ma loen, kuidas “me” kiljume ja ilastame ja “meil” tulevad hambad ja “me” saime 3-kuuseks jne jne. No tore küll eksole, aga mina isiklikult pean 3-kuuselt emaks saamist ikka täitsa võimatuks ja no hambad peaks ka emadel juba ammu suus olema.. Ilastada ja kiljuda võib küll muidugi koos lapsega ka, aga ma pigem kipun arvama, et seda teeb siiski beebi üksi. Samas.. kes teab.

Teine asi, mis mind häirib, on see pidev “tibutamine”. Küll ma loen, et minu tibu ja meie tibu. Hea küll, see on talutavam kui see “meietamine”, aga no nii kanad ka seal koos ei ole 😀 Ma kutsun ka Tikrikest vahepeal tibuks (ja sajaks muuks imelikuks asjaks), aga seda kodus omaette ja I. juuresolekul. Ma ei lähe kuskile gruppi “tibutama” ja “meietama”.

Ausalt, ma ei pea neid emasid ajututeks, aga no miiiiks ei võiks rääkida nagu normaalne inimene ?!

Ma ei saa ju olla ainus inimene maailmas, keda see häirib ?

Ohh, kui jutt juba sellistele häirivatele asjadele läks, siis ma kohe üldse ei talu kui keegi Tikrikesega “kuti-pluti” häälega räägib või kasutab mingeid kummalisi “beebisõnu” näiteks nagu “kännud” (käed), “vavvad” (varbad) või “nutima” (nutma). For heaven’s sake, whyyyyyy ?? Miks peab nii tegema ? Kas ei oleks lihtsam kohe normaalselt rääkida ja kasutada inimeste sõnu, selle asemel, et mingeid imelikke sõnu lapsele õpetada ja siis mingil hetkel hakata ümber õpetama, et vot nüüd ei ole enam “vavvad”, vaid nüüd on varbad ? Jeesus, noh !

3 thoughts on “Beebigruppidest ja muust

  1. Hehe 😀 Ma ise muudan ka hääletooni kui ma meie Printsiga räägin, kuid sõnad on ikkagi normaalsete inimeste sõnad. Seda on mu lasteaiakasvatajast ema mitu korda öelnud, et kui lapsega korralikult rääkida, siis areneb tal sõnavara ka paremini ja kiiremini.

    Mulle käib ajudele rohkem see, et iga naine kirjutab pmst samast probleemist ja tekib uus arutelu. Võib olla ma olen natuke vingats, aga no tõesti… Mitu teemat võib jorinaga magama jäämise kohta teha? (ma ise olen ka ühe teinud) Ses mõttes, et…Okei, ma saan aru, et ei jõua TERVET jutuvada jälgida, aga kammoon.. Võiks vähe otsida vms enne kui uut teemat teha?

    Ja siis no mingid sellised asjad näiteks naistel kellel on juba mitu last, aga küsivad mingeid väga prostasid asju (ma enam ei mäleta, mis see oli, aga ma mäletan, et mind üllatas negatiivselt mõnda aega tagasi). Kuidas te oma lapsed enne üles kasvatasite?

    Ma olen üritanud avalikult igasugust tibutamist ja meietamist vältida – suuremale avalikkusele on lihtsalt Prints, kodus on palju muid asju (alustades “kakapüksist” kuni “tiburullini” välja) 😀

    1. Jaaa ! Ma olen selle 100 sama teema tegemisega täitsa nõus. Ja no ma muudan ka hääletooni, aga no see, mida ma mõtlesin, on kohe eriti selline.. meh ? 😀 Mu meelest kodus ongi täitsa normaalne oma beebit huvitavalt kutsuda. Aga mingi filter võiks ikka välismaailmaga suheldes ikka alles jääda küll 😃

Leave a Reply

