Aktiivne elu

Aktiivne august – kokkuvõte

Märkamatult on kätte jõudnud september, aga mina hoopis võtan kokku Aktiivse augusti challenge‘i.

Uskumatu on isegi minu enda jaoks see, et ma päriselt ka suutsin kõik 31 päeva järjest oma eesmärgi täita ja saada vähemalt 10 000 sammu päevas. Mina, kes ma ei suuda ühtegi alustatud asja lõpule viia ! Ausalt, ma olen täitsa uhke enda üle 😀

Kuu lõpus avastasin, et sammude täis saamine ei nõudnudki enam nii palju pingutust kui kuu algul, kõik hakkas kuidagi loomulikumalt tulema. Täitsa mõnus oli. Kõige sellega olen ma aga ära unustanud kõik Endomondo challenge‘id, sest peale aktiivsusmonitori soetamist ei käi ma enam nii palju jalutamas. Või on põhjuseks hoopis see, et me pidevalt maal oleme ja seal jalutan ainult jõeni tavaliselt. Edasi-tagasi ainult u 2 km. Laisaks olen läinud..

Aga samas oli palju selliseid päevi, et ilma selle ürituseta poleks ma elusees ennast enam liigugama hakanud ja olekski suurima südamerahuga diivanikaunistus olnud. 

Fullscreen capture 2.09.2016 230503.bmp

Nüüd septembris (ja edaspidi) läheb kõik edasi, aga seekord juba eraldi grupis, mitte enam üritusena. Eks paistab, kaua vastu pean, aga praegu olen üsna positiivne. Ei kujuta ette, mis saab talvel, sest nooh.. külm ja lumi ju ! Aga ma nii kaugele ei mõtle veel 🙂

Mingeid erilisi eesmärke mul endale seada ei olegi. Toitumiskava peaks ostma ja seda hakkama järgima. Järgmine nädal ostan ! Ja hakkan ! Mingi kava oli selline, kus sai valida, kas oled rase või imetad jne, aga ei mäleta enam. Peab neid Fitlap’e ja Fitcat’e vaatama. Kumb parem on ?

3 thoughts on “Aktiivne august – kokkuvõte

  1. Imetamist ja rasedust arvesse võtvad kavad on Erik Orgu ja siis ilmselt Fitcat, sest need on minu meelest põhimõtteliselt sama toode, lihtsalt üks on Eriku ja teine ta naise nimega 😀 Ma ükskord regasin sinna Fitcati ka (muidu olen Eriku lehel) ja tundus küll suht sama. Tunnistan ausalt, et jätsin praegu igasuguse toidukavatamise kõrvale, sest ma tõestiiiii ei suuda ennast motiveerida päevaks 4 erinevat toidukorda tegema ning kuna pahatihti jäid mingid söögiasjad kasutamata ja läksid pahaks, siis ma jätsin selle praeguseks kõrvale. Enamvähem on põhitõed meeles ja üritame igapäevaselt sellest lähtuda. Ma usun, et see teeb mind ka vähe rahulikumaks, sest ei pea koguaeg söögitegemisest mõtlema. Ära saa valesti aru… söömisest üksi mõtleks ma hea meelega 😀 😀 Paratamatus, mis teha.

    1. Vot jah, Orgu see oligi, mis ma alguses mõtlesin. Samas jah, see söögi tegemine.. Ma ka veel ei tea, kas ma viitsin. Ma isegi ei söö nii palju kordi päevas 😀 Ma siis mõtlen veel selle asja üle, sest võib olla pole praegu tõesti veel õige aeg.

Leave a Reply

