25082016

Täna pikka juttu ei tee, tahtsin lihtsalt näidata kui nunnu asja ma Tikrikesele meisterdasin. Ütlen kohe ära, et jube kaua võttis aega küll, sest no teatavasti mul on väga raske alustatud asju lõpule viia, sest 110 muud huvitavat asja tuleb vahepeal ette. Materjali ostsin juba siis ära kui ma alles rase olin, aga valmis sain nüüd kui Tikrike on juba pea 3-kuune.. Oh jah.

Processed with VSCO with q1 preset

Idee on pärit Kõikide Ideede Kodust ehk vanast heast Pinterest‘ist. Alguses pidin tegema ikkagi suhteliselt samasuguse nagu seal, aga päris nii välja ei tulnud, sest meil on voodipõhi üsna kõrgel ja muidu oleks tähekesed päris vastu voodit olnud. See pisike asi ka muidugi, et mu tähekesed said pisut suuremad, aga pole hullu, sest sihtgrupi esindaja on rahul ja seega mina ka 😀

2016-08-25 10.48.35 1.jpg
Processed with VSCO with q1 preset
Leave a Reply

