Aktiivne elu

16082016

Tahtsin kirjutada “Aktiivne august” väljakutsest, millest ma pisut rääkisin juba siin ja natuke muud sellega seonduvat juttu ka.

Praeguseks olen ma edukalt läbinud juba 2 nädalat sellest väljakutsest ja ma olen enda üle uhke, sest teatavasti tüdinen ma kõigest hirmus kiiresti ja ühtegi alustatud asja lõpule viia ka ei suuda. No august pole veel läbi muidugi, aga praegu mul motivatsiooni jagub.

Esimene nädal läks pisut paremini kui teine, aga viimati oli rohkem vihmaseid ilmasid ja mõni päev pidin ikka vaeva ka nägema, et oma 10 000 sammu täis saada. Näiteks ilma selle “võistluseta” ei viitsiks ma elu sees kell 23 välja ronida, et 7000+ sammust saaks see vajalik number. Uskumatu, aga tõsi. Isegi I. arvab, et ma olen kergelt napakas 😀 Ma ei tea, mis siis saab kui iga päev on selline vihm nagu täna. Kõnnin toas edasi-tagasi või ??

Tegelikult ma seadsin omale pisikese eesmärgi ka. See on küll üsna pika tähtajaga, aga võib olla ongi hea. Ma tahaks sügise ja talve jooksul nii palju alla võtta, et ma jaksaks hakata jooksmas käima. No ma tean, et kaalunumber ei määra seda, aga ma lihtsalt arvan, et pisut kergemana on ennast kergem liigutada ka. Ei tahaks oma liigestele liiga teha. Nagunii on mul olnud probleeme põlvedega ja varem oli mureks see ka, et liiga palju käies hakkas puus (või midagi) valutama. Õnneks see viimane valu on nüüdseks ära kadunud.

Ühesõnaga kaks nädalat on veel ees. Ma tõesti loodan, et ma suudan lõpuni vastu pidada ja saada oma sammud täis isegi siis kui õues sajab vihma ja hea peremees ei saadaks koeragi välja.

Leave a Reply

