Meie laps on maakas !

Sellise vahva avastuse tegin ma seoses Tikrikese unepõlgurlusega, sest ausalt, mu vanaema juures maal on ainus koht, kus ta magab kauem kui pool tundi. Seal peab ta ka muidugi vankris magama, sest toas ei taheta ikka olla, ainult õues. Me käime niisama ka pea iga päev seal, aga nüüd on veel rohkem põhjust, sest mul on kohe hea vaadata oma last 4 tundi magamas, tavapärase pooletunnise power nap-i asemel.

Ma olen üritanud teda siin nö linnas ka väljas magama saada, aga jalutades magab ta ikkagi ainult oma tavapärase normi ja üksinda õue ma teda jätta ei julge. Aga no mis ma ikka jätan kui ta selleks ajaks on ammu ärkvel kui me koju jõuame..

2016-07-20 07.45.57 1

2 thoughts on “Meie laps on maakas !

  1. Hah! Iga kord kui ma emale kurdan, et mu laps ei söö või ei maga ja järgmine kord ema juurde “maale” (veidi Tallinnast välja) lähen, magab laps nagu nott ja sööb ilusti… Katsu siis väita, et kodus midagi korrast ära on 😀 Emps arvab varsti vist, et ma olen napakas. Või siis on see “maa” õhk midagi muud 😀

Leave a Reply

