08082016

Käisime eile Lehtses I. ema ja vanaema juures. Vanaema ütles, et Tikrike on kohe tükk maad suuremaks kasvanud ja hoopis teist nägu pidi ka olema. Eks siis on kindlasti väga hästi aru saada kui harvem kohtuda, meie oleme temaga iga päev koos ja nii väga ei märka seda. Samas pilte vaadates ei suuda ma ise ka uskuda kui palju ta juba praeguseks muutunud on.

Vanaema ja ema tahtsid põnni kohe omale sülle ja sellega seoses tuli mulle meelde, kuidas peale Tikrikese sündi mulle üldse ei meeldinud kui keegi teine peale minu ja I. ta sülle võttis. I. küsis, kas ma kardan, et keegi pillab ta maha või midagi, aga asi polnud üldse selles, ma ei oska siiani seletada, milles probleem oli. Igal juhul pidin ma “küünte ja hammastega” ennast tagasi hoidma, et lasta I. emal ja vanaemal Tikrikest kauem kui 2 minutit süles hoida ja mitte minna kohe tagasi rabama. Oma emale andsin ma ta pisut parema meelega sülle kuigi ega ma sellest ka vaimustuses polnud..

Nüüdseks olen ma õnneks normaalseks saanud ja hea meelega annan ta vahepeal teistele hoida, et minu käed ka puhata saaksid. Aga mitte alati ei tee ma seda rõõmuga..

2016-07-31 08.29.24 1.jpg
Siplevat last on väga keeruline pildistada 😀
Leave a Reply

