05082016

Teatavasti magab meie pisike Tikrike endiselt meiega ühes voodis, sest ma olen natuke isekas ja hindan enda und üsna kõrgelt ning seega on mul sedasi lihtsam talle öösel süüa anda.

Oma voodis on ta siiani maganud täpselt 2 korda – esimest korda pool tundi ja teine kord 3 tundi. Mõlemad korrad päeval ja sellel nädalal.

Ühel õhtul tuli mul mõte, et tahaks I.-ga rahulikult kahekesi oma voodis magada (sest kolmekesi on maru kitsas) ja otsustasime Tikrikese tema voodisse ööunne panna. Mingil hetkel aga hakkasin kahtlema, et kuidas ma panen oma pisibeebi enda juurest ära jne. Ilmselt Tikrike tajus seda ebakindlust ja ei jäänud ka peale korduvaid katseid seal magama. Panin ta aga meie voodisse ja ta magas.

Ööunne jääb ta ainult kussutates. Eriti meeldib talle kui ma mööda tube ringi kõnnin. Kui ta magama jääb, tuleb tabada see õige hetk, millal ta voodisse panna võib, sest kui seda liiga vara teha, ärkab ta lihtsalt uuesti üles ja kõike tuleb otsast alustada.

Nalja ka. Tikrike ilmselt soovis mulle õppetunni anda, et ma lähemal ajal uuesti ei mõtleks teda mujale magama panna ja ärkas üle pika aja söömiseks kell 3 öösel. Viimased nädalad on ta ärganud kõige varem kell 5, aga tavaliselt kuskil 6-7. Nojah.. Ma siis ei ürita rohkem 😀

2016-08-05 12.36.41 1

Leave a Reply

