04082016

Ma tunnen, et hirmsasti tahaks millestki kirjutada, aga pole nagu ideid. Juulis kirjutasin üle pika aja nii palju kordi, et sai augusti eest ka ette ära vist.

Eks ma siis kirjutan vahepeal sellest, kuidas mulle jalutada meeldib. Mõnikord ma jään mõtlema, miks ma juba juunis ilusti jalutamas ei hakanud käima, aga siis meenub, et ma ei saanud ju ei istuda ega astuda. Aga juulis võtsin ma asja ikka tõsiselt ette ja augustis jätkan sama tõsiselt.

16-08-04-09-44-54-828_deco

Õnneks kaaluga läks mul selles mõttes hästi, et raseduseelses olin ma tagasi paari-kolme nädalaga, aga see ei ole kaal, millega ma oleksin rahul olnud. See kaal on vähemalt 15 kilo (isegi pigem 20kg kui võtta aluseks mu see nö “ideaalkaal”) liiga suur. Oma ideaalkaalus olin ma 2012. aastal, siis ma kaalusin kuskil 65kg ja see on olnud vist ainus aeg mu elus, millal ma olen rahul olnud sellega, mis peeglist paistab. Pool kappi on täis teksasid ja muid riideid, mis meenutavad mulle seda aega. Samas võiks olla natuke ka motivatsiooniks, et nendesse uuesti mahtuda, eksole..

2016-07-26 05.45.49 1
August 2012

Rasedapilt on tehtud sellisest asendist, et ma ei tunne ennast (ja ei paista) nagu 100 kilone vaal. Tegelikult on palju tõesemaid pilte mu välimuse kohta, aga nii julge ma ei ole, et ma nad siia ilmarahvale vaatamiseks üles paneks. Neid vaatan niisama ja mõtlen, et issand jumal küll, kuidas ma üldse võisin niiiiii palju kaaluda. No õnneks oli see raseduse ajal, mitte niisama laiskusest.

2016-07-26 05.44.29 1
Aprill 2016

Seoses asja käsile võtmisega tellisin omale aktiivsusmonitori ka. Nüüd saan veel parema ülevaate oma liikumisest ja magamisest (loe: magamatusest).. Väga mõnus asjake on ja olen valikuga rahul.

8681724_sa
Fitbit Charge HR

Lisaks arvukatele Endomondo väljakutsetele osalen ma ka Maris ja maailm blogi “Aktiivne august” väljakutses, kus iga päev tuleb täis saada aktiivsusmonitori 100%, 10 000 sammu või 7km. Sellega seoses – kui on öeldud, et 7km, siis miks pannakse üles tulemused, kus on 6.85km või 6.99km ? Ei ole ju raske pingutada niii natukene veel, et saaks selle 7km ikka sinna ette. Ei ole ma veel näinud, et need kes osaleks % või sammudega, paneks üles pildi 99% või 9999 sammu. Aga olgu, see pole teema ja ei puutu minusse 😀 Küll aga lisan ma juurde, et mina osalen sammudega kuigi km oleks palju lihtsam täis saada, sest ma pole kindel, kas aktiivsusmonitor ikka loeb kõiki mu samme, aga Endomondo GPSiga loeb küll kõik km-d ära. Aga no elu ei peagi lihtne olema.

Tegelikult oleks vaja toitumine ka paika saada ja ma usun, et siis hakkaks see kaal liikuma ka soovitud suunas. Tollal, kui ma olin oma nö ideaalkaalus, oli mul absoluutselt erinev toitumine ja ma muidugi liigutasin rohkem, sest see oli see aeg, kui ma 4 lapsega püüdsin sammu pidada ja nende järelt koristada jne jne. Kõige hullem ongi see, et ma tean, mida ma peaks tegema selle jaoks, et saavutada, mida tahan, aga kuidagi jube raske on ennast kätte võtta ja sundida..

4 thoughts on “04082016

  1. Tead nende aktiivsusmonitoridega on see värk. et kui sa vankriga liigud, siis samme väga täpselt (kui üldse) ei tule – käed enamasti mõlemad ju vankri küljes, kui sa just ühe käega seal ei rooli 😀 Oleks ma ka nii aktiivne nagu sina 😀

    1. Olen märganud jah seda sammude värki. Eks ma üritangi siis ühe käega manööverdada. Õnneks enamus teed suhteliselt sirge 😃 Vahepeal kohe üldse ei viitsi, aga kui juba minna, siis on hea tunne küll.

Leave a Reply

