Tikrikese kasvamine

2-kuune Tikrike

Kui see aeg ainult nii kiiresti ei mööduks.. Tundub uskumatuna, et mu pisike Tikrike on juba 2-kuune vahva poisipõnn, kes iga päevaga kasvab suuremaks ja tublimaks. Vahepeal tundub, et tahaks ajamasinal STOP vajutada, et ta ainult nii kiiresti ei kasvaks. Samas ma ootan juba, et ta hakkaks häälega naerma, keerama, istuma, roomama ja kõiki muid asju, mis tulemata ei jää, aga hiljem tagasi vaadates jõudsid kätte kindlasti liiga kiiresti. Seega mul ongi täiesti kahetised tunded, samas ma ootan ja samas ei taha kohe üldse, sest see tähendab, et ta on jälle natuke vähem minu väike beebi.

2016-07-28 07.06.47 1
Esimene perepilt

Aga mida oskab 2-kuune Tikrike ja mis talle meeldib ? Ta hoiab kõhuli olles väga tublisti pead, lisaks sellele kukutab ta ennast tihtipeale tagasi selili. Äge on vaadata, kuidas ta veel jalaga hoogu ka annab ja siis, kui asi õnnestub, üllatunult vaatama jääb, et mis just juhtus.

Kui ma toetan ta padjale või oma jalgadele, siis sellises poolkaldus asendis talle väga olla ei meeldi, ajab hoopis oma küünarnukid taha ja hakkab kangutama, et noh, tõstke mind püsti. Ja seistes ringi vaadata meeldib talle väga. Eriti tore on siis kui nägemisulatusse jääb mõni lamp. Vahet pole, kas lae- või põranda- või mõni muu lamp, huvi pakuvad kõik. Väga palju teda muidugi püsti hoida ei saa, ükskõik kui palju ta seda “tahab”.

Naeratab ta ka väga palju. Eriti tuttavatele inimestele kui need talle tähelepanu pööravad. Võib olla naerataks võõrastele ka, aga neid ta väga ei kohta.

2016-07-23 10.01.03 1

Käte ja jalgadega vehib endiselt nagu väike tuuleveski, aga kohati tundub, et vähemalt käed hakkavad natuke kordineeritumalt liikuma ja aegajalt õnnestub rusikas suhu viia.

Kui lõunaune aeg on ja ma teki lutile ette sätin, nihverdab ta oma näo ka teki sisse ja jääb magama. Nagu väike papagoi, et peab pime olema magama jäämiseks. Ööunne eelistab ta jääda siiski minu süles, aga no mis mul saab olla oma beebi kussutamise vastu. Või no samas viimasel ajal ei pea ma teda isegi kussutama, hoian lihtsalt vastu ennast, et lutt suus püsiks ja jääb magama.

2016-07-28 07.12.44 1
Minu ema tehtud sünnipäevatort.

Tikrike kannab riideid enamasti suuruses 62, mõni üksik 56 läheb ka veel selga.

2016-07-15 03.40.55 1
Kui laps magama ei jää ja ma teda valvama pean..

Millalgi rääkisin vanaemaga, et meil on Tikrikesega nii vedanud, et juba sellepärast ei julge rohkem lapsi saada, et järgmine kord tuleb raudeselt “vana hea mr. Murphy” appi.. 😀

Leave a Reply

