24072016

Kindlasti kõik on juba kuulnud maailma vallutanud mängust Pokemon Go. Langesin minagi selle võrku. Kui enne oli põhiline motivatsioon jalutamiseks see, et Tikrike viibiks värskes õhus ja mina ehk ka selle käigus mõne kilo kaotaks, siis nüüd on lisaks vaja ka mõni pokemon kinni püüda. Ausalt, see mäng paneb rohkem liikuma, näiteks täna kõndisin täiesti märkamatult 8 km, sest mul oli vaja paar pokemoni kinni püüda.

jannepungar-1469393719153

Tegelikult see mäng ise ei näita, kus nad asuvad, tulebki niisama kõndida ja siis nad mingil hetkel ise hüppavad ette. Ma ei ole siiani muidugi aru saanud, miks inimesed selle mängu pärast auto alla jäävad jne, sest no kui mõni elukas ilmub ja ma ta peale vajutan, tuleb ta minu ette ehk siis enamasti vankri peale ja ei pea ma kuskile ta järgi jooksma. Või on probleem selles, et inimesed lihtsalt on nii süvenenud. Selle kõndimise ajal tasub muidugi Pokestop’idest erinevaid kingitusi ka korjata. Aga no ma ei hakka seletama siin, sest kedagi nagunii ei huvita pokemonide hingeelu ja ma ei tea üldse, miks ma sellest kirjutan 😀

2016-07-24 03.29.06 1

Täna katsetasin ühte lehekülg, mis peaks ära näitama, kus pokemonid asuvad. Ühe sain sedasi kätte küll, aga teist mitte, rohkem ei viitsinud neid otsida. Ilmselt selle tiirutamise pärast ma selle 8km saavutasingi. Neid kõnnitud kilomeetreid on selleks ka vaja, et pokemone munadest välja haududa. Ühesõnaga jah, see mäng tõesti paneb ennast liigutama.

13-year-olds-are-searching-for-love-of-their-life-3093004

Ma enne otsin 25-aastaselt pokemone kui 13-aastaselt eluarmastust, kuigi kui ma olin tolles vanuses, oli mul küll “eluarmastus” täitsa olemas.. Seega ma olen “lapsik” edasi ja elan õnnelikult oma pokemone otsides, sest see tekitab hasarti.

Leave a Reply

