Chit Chat · Tikrikese kasvamine

21072016

Ma olen mingi 100x rääkinud Tikrikese unepõlgusest. Nüüdseks hakkan ma omadega jõudma juba sinna staadiumisse, et no ärgu siis magagu päeval kui ei taha, aga peaasi, et öösel magab. Ma tean küll kui tige ja vastik ma olen kui ma ei ole öösel magada saanud. Tervitan siinkohal oma töökohta 😀 Ja ausalt, ma tunnen ennast üsna halvasti kui ma teinekord Tikrikese peale kurjaks saan, sest ta pole lasknud mul öösel korralikult magada ja siis jaurab päeval või järgmisel õhtul. Viimsed päevad tundub mulle, et Tikrike teeb omale uut päevakava. Lugu selline, et peale hommikust ärkamist teeb ta paar pooletunnist power nap‘i ja siis kuskil 12 paiku jääb lõunaunne, mis kestab keskmiselt 4 tundi. Peale seda ööuneni muidugi ainult lühikesed uinakud. Aga no mulle sobib, sest tänu sellele olen ma saanud maal isegi muru niita. Selline konks tundub selle lõunaunega ka olevat, et kui ma käin temaga hommikul jalutamas ning ta magab kauem kui pool tunnikest, siis on see pikk lõunane uni väga rahutu. Eks vaatan veel mõned päevad, kas mu teooriad paika ka peavad, aga eks siis tuleb hakata hommiku asemel hoopis hiljem jalutamas käima. Selleks viimaseks pole viimasel ajal üldse aega olnud. Õnneks ei saa öelda, et ma diivanil tagumiku laiaks istuks ja Tikrike üldse värskes õhus ei viibiks.

2016-07-20 07.45.57 1.jpg

Pühapäeval (17.07) tahtsime külastada lähemaid Unustatud mõisaid, aga nii kui sõitma hakkasime, hakkas poiss alguses nutma ja see kasvas õige kiiresti röökimiseks. Auto seisma jäi, jäi ka tema rahulikuks. Sõitsime edasi ja hakkas jälle peale. Selline asi oli minu jaoks küll esmakordne. Pöörasime siis otsa ringi, et tuleme koju tagasi ning maagiliselt jäi põnn umbes minutiga magama. Mu ema teooria ütles, et kes teab, võib olla tunnetas, et meil pole vaja minna ja kes teab, mis ta ära hoidis praegu. Rääkisin seepeale, kuidas me Hiiumaal kohvikus istusime, Tikrike hakkas jorisema ja ma tõusin püsti, et kõigutamine rahustab ja nii kui ma püsti sain, kukkus sinna, kus me istusime, käbi. I. ütles ka, et poiss päästis. Võta nüüd siis kinni..

2016-07-18 09.37.15 1.jpg

Vaatasin Instagram’is oma 100 Happy Days challenge pilte ja mõtlesin, et varem võisin ma ju nendega hätta jääda, aga nüüd enam ei jääks, sest kui miski muu mind ka ei rõõmusta, siis mu pisipõnn teeb seda küll ja rohkemgi veel.

Mul tuleb vahepeal nii palju toredaid mõtteid, millest kirjutada, aga ma ei tea, miks ma neid üles pidevalt ei kirjuta, sest no mu mälutusega on need juba paari minutiga meelest läinud.

Leave a Reply

