Chit Chat · Tikrikese kasvamine

17072016

Laupäeval (16.07) käisid mul sõbrannad külas Tikrikest vaatamas ehk siis katsikul. Tõid meile (loe: rohkem vist mulle) kingiks imearmsa Ameli beebiraamatu. See on nii ilus, et ma ausalt ei raatsi sinna isegi kirjutada, sest kui ma tean, et ma pean seda korralikult tegema, tuleb nagunii 110 kirjaviga ja lihtsalt kole käekiri 😀 First world problems..

2016-07-16 05.08.20 2

Kiirelt sirvisin üle, et mida ma üldse edaspidi peaks üles kirjutama, et kunagi siis sinna kirja panna. Märkasin mõnda sellest asja, mille kohta pole enam õrna aimugi kahjuks. Näiteks see, kui kaua ta esimesel ööl kodus magas, mitu korda sõi ja mis kell hommikul ärkas. Ma ei tea isegi seda, millal ta esimest korda pead tõstis või esimest korda naeratas. Ma ilmselt võtsin neid nii iseenesest mõistetavatena, et ei tulnud selle pealegi, et üles kirjutada. Ma tean enam-vähem, millal ta pikalt pead hoidis, aga ma ei usu, et see päris esimene kord oli, lihtsalt siis ma tegin pilti.. Naeratanud on ta suhteliselt algusest peale. Ma sain esimesed naeratused oma jutu peale juba juuni alguses, aga kuupäeva ma küll ei tea. Ma tean ainult seda kuupäeva, millal ma esimese pildile sain, sest noh.. pilt on sellest. Tegelikult ei pannud ma teda päris tükk aega üldse kõhuli selle rangluu pärast, alles kuskil 1-kuuselt.

2016-07-16 11.34.38 1

Ükspäev mõtlesin sellele ka, et tegelikult ma ei viitsigi hakata mingite albumitega jamama, vaid palju lihtsam (ja ilusam) on lasta teha fotoraamatud. Neid pakutakse lausa mitmes kohas – Omaraamat, Zoombook, Picture Happy. Ma olen nende peale juba ammu mõelnud ja tahtnud neid ennegi tellida, aga no nagu ma olen, et kui otseselt midagi vaja pole, siis lükkan edasi. Lõputult.. Eks ole näha kui palju pilte ma teha suudan, kas pean poole aasta kaupa tegema need või saab ikka terve aasta ühte raamatusse mahutada. Mõned pildid pean ikka ilmutama ka, need, mis raamatusse lähevad. Leidsin sellise koha nagu Photopoint, mis isegi pildid koju saadab. Mugavus, missugune 🙂 See tundub ka fotoraamatute pluss, et need võtavad ilmselt riiulis vähem ruumi. Ka ei ole ohtu, et keegi sealt pildid välja kisub või järjekord sassi läheb või mis iganes muu põhjus.

2016-07-16 05.10.08 1

Miku sai ka vahelduseks tähelepanu nautida 🙂

Leave a Reply

