Kus ma käisin/Mida nägin · Puhkus · Tikrikese kasvamine

Puhkus 2016 #2 – Hiiumaa

Ma juba ammu rääkisin, kuidas ma hirmsasti tahan Hiiumaale minna, sest ma pole seal kunagi käinud. Ega mul mingit kindlat eesmärki polnudki, et mida ma näha tahan või kuhu minna soovin. Paar päeva enne polnud meil isegi ööbimiskohta, aga I. natuke uuris ja tegi palju kõnesid ja lõpuks ta selle meile ikka sai.

Kodust lahkumisega jäime muidugi natuke hiljaks ja see tähendas, et me jõudsime sadamasse 1 minut enne praami väljumisaega ja lõpuks sõitsime juba punase foori alt läbi. Õnneks lasti meid ikka peale.

2016-07-12 08.55.26 1

Esimesel päeval (12.07) me suurt midagi ei teinudki. Käisime ainult korraks Kärdlas ja siis nautisime rahu ja vaikust.

20160713_192104_HDR

Teisel päeval (13.07) oli plaane juba kõvasti rohkem. Külastasime kõiki Hiiumaa majakaid – Tahkuna, Kõpu ja Ristna.

2016-07-15 10.26.49 1

Tahkunas ronisime tippu välja. Ma ütlen ausalt, et kandelina ost on olnud üks mu parimaid otsuseid. Me poleks elusees jaksanud Tikrikest terve aeg süles vedada. Sealt ülevalt oli nii ilus vaade, jube tuuline ka.

2016-07-13 08.15.50 1

Kõpu tuletorni tippu me ronima seekord ei hakanud, sest juba see trepp, mis sisse minnes oli, tundus hirmus. I. ütles, et läheb ainult hullemaks. Otsustasime sellega oodata seni kuni Tikrike omadel jalgadel ringi kõnnib 😀 Käisime hoopis kohvikus.

2016-07-13 02.32.17 1

Edasi läksime Ristna tuletorni. Sinna oli väga kerge ronida, väga mõnus trepp oli. Aga seal üleval oli kahjuks veel tuulisem kui Tahkuna omas ja seega ma poisiga väljas ei käinud, vaatasin ukselt. Alla tulime, vaatasime ka Estonia mälestusmärgi üle.

2016-07-15 10.29.28 2

Edasi me suurt midagi ei teinudki. Käisime jälle Kärdlas poes ja läksime tagasi peatuspaika. Teepeal korra sõitsime Eiffeli torni juurest läbi, aga ei hakanud sinna minema. Tikrike hakkas ka istumisest ära väsima.

Kolmandal päeval (14.07) pakkisime ennast kokku ja sadamasse sõites jäi Kassari teepeale ja jalutasime natukene seal ka. Tahtsime Sääre tirpi näha, aga jube pikk maa oli. Nautisime niisama ilusat vaadet.

2016-07-14 05.09.50 1

Kokkuvõttes oli meil väga mõnus puhkus. Tikrike pidas ka väga ilusti vastu, aga lõpuks oli meil temast juba kahju ja mõtlesime, et ei sõida temaga nüüd mitu päeva. Hiiumaa on nii pisike, et ühe puhkuse jooksul jõuab kõik ära näha, aga me lähme sinna veel tagasi. Kas või juba selle pärast, et praegusest ei mäleta Tikrike ju mitte midagi.

Leave a Reply

