Chit Chat · Jalgpall

10072016

Kõik peaks teadma, et täna on jalgpalli Euroopa Meistrivõistluste finaal. Mulle meeldib iga natukese aja tagant kirjutada oma lemmikutest. Ma usun, et ma olen neist ikka vahepeal veel kirjutanud, aga siin 4 aastat tagasi kirjutatu. Jutt käib muidugi mu kõige lemmikumast meeskonnast maailmas – Portugalist.

Seekord pole EM-i vaatamisega olnud nii palju tegeleda kui tavaliselt, sest mu pisi Tikrike nõuab pidevalt tähelepanu ja väsitab mu nii ära ka, et õhtuseid mänge ma ei pruugigi jaksata vaadata. Aga kõigele vaatama olen ma rohkem kui õnnelik ja ootusärev, sest Portugal on üle 12 aasta taas finaalis. Ma tean, et nende tee sinnani on olnud tegelikult üsna kummaline, sest oma alagrupist läksid nad edasi kolmandana ja tänu sellele sattusid vastamisi “kergemate” meeskondadega. Oleks nad sattunud kokku teiste meeskondadega, ei pruugiks nad nii kaugel ollagi.

Ma mäletan väga hästi, kuidas ma aastal 2004 oma esimest EM-i vanaema juures vaatasin ja kuidas ma siis enda jaoks Portugali avastasin. Nüüdseks olen ma olnud nende toetaja 12 aastat. Ma isegi ei tea enam, mis mind nende juures võlus, aga pidi ikka midagi suurt  ja erilist olema.

Ma olen täiesti arvestanud sellega, et Itaalia vastu ei saa see mäng olema sugugi kerge, aga see ei vähenda mu entusiasmi ja poolehoidu. 12 aastat tagasi nad kaotasid Kreekale, neid pole enam üldse kuskil näha. Asi neil siis nüüd Itaaliat võita.. Siiani nende kõrgeim saavutus ongi poolfinaal.

Paar aastat on nüüd jalgpalli juttudega jälle vahet, eks MM-i ajal räägin jälle kui suur fänn ma ikkagi olen 😀 Ükskord lähen ma nende mängu ka päriselt vaatama. Varem või hiljem.

portugal-euro-2004
2004
portugal-euro-2008-gallery
2008
110
2012
portugal-belgium-lineup-20160329
2016
Leave a Reply

