Chit Chat · Tikrikese kasvamine

09072016

Ma ei väsi kordamast kui kiiresti meil kõik päevad mööduvad. Isegi kui me mitte midagi ei tee. Milline on meie päev? Hommikul tavaliselt kuskil 8 ajal me ärkame, viimastel päevadel on sellest miskipärast saanud hoopis kell 7. Siis Tikrike sööb. Umbes 9 paiku me lähme jalutama või siis lausa 8 paiku kui on selle varasema ärkamisega tegu. Jalutame tunnikese kuni poolteist. Koju jõudes magab Tikrike veel mõnda aega. Edasi plaane pole. Sööb kui tahab, magab kui tahab. Kaua ei maga tavaliselt, aga sellest olen ma juba rääkinud. Ja siis ongi õhtu käes. Kuskil kell 20-22 saab ta kõigepealt rinda ja siis pudelit. Ööuni saabub tavaliselt kella 21-23 ajal, olenevalt sellest, millal pudelit sai. Siis magab 4-7 tundi, sööb ja magame edasi. Kui magas vähem, jõuame veel süüa. Aga lõpuks on jälle hommik ja kõik kordub taas.. Aga päev möödub ikkagi liiiiiga kiiresti. PS: Ööunedesse aitab see tekikese sisse mässimine praegu küll kergemini jääda (ptüi ptüi ptüi) 😀

2016-07-08 11.30.25 1

Sellel nädalal jõudis kätte ka see päev, kus esimesed väikseks jäänud riided tuli panna uut elu ootama. Kunagi kurtsin, et H&M-i 56 suurus on väiksem kui näiteks Lindex’i oma ja neid esimese see saatus tabaski. Sain järgmised kasutusse võtta. Üleüldse on seal jälle nii palju mõnusaid asju, et tuleb ilmselt uus tellimus teele saata. Tahtsin seda tähekestega kombekat tellida number suuremat, sest see on nii ülimõnus, aga polegi enam. Aga nüüd on kolmnurkadega, eks läheb see loosi. Üleüldse kolmnurgad on vist moes nüüd..

16-07-09-11-38-30-541_deco

Saladuskatte all ütlen teile, et need riided ei pea seda uut elu üldsegi kaua ootama, ainult kuskil jõuludeni, sest nüüd saan mina ka tädiks 🙂 Mul on ääretult hea meel oma õe ja tema elukaaslase üle ning ma olen väga õnnelik, et minu pisike Tikrike saab omale juba mängukaaslase. See teeb ka meele rõõmsaks, et nende vanusevahe nii väike tuleb.

Leave a Reply

