Aiajutud · Tikrikese kasvamine

Põltsamaa roosipäevad 2016

Täna oli taas (viimastel aastatel juba traditsiooniks saanud) Põltsamaa roosiaia külastus, sest noh.. roosid ju ! Ja kusjuures oli aeg, mil mulle roosid üldse ei meeldinud. Samas lõikelillena ei meeldi nad mulle siiani..

Tikrike pidas ennast väga hästi üleval ja mina ei jäänud seekord väga palju vaesemaks – ostsin ainult ühe roosi. Kuna eelmisel aastal ostetud Jubilé du Prince de Monaco läkski ebasoodsa talve tõttu välja ja seekord ma seda seal müügil ei näinud ka, otsustasin osta midagi teistsugust. Siiani pole mulle kollased roosid eriti meeldinud, aga no siin ta siis nüüd on.

Tegelikult tahtsin võtta veel kolm pinnakatteroosi ka, aga kuna keldrimäel olev peenar on alles valmimisjärgus (mulda oleks kuskilt vaja), ei hakanud veel ostma. Jääb järgmiseks aastaks ka midagi. Vanaema ütles, et see oli väga õige mõte mul 😀

2016-07-08 07.53.09 1
Avec Amour – kõrgus 70-100cm

Kasutasin juhust ja lasin emal mõned pildid koos põnniga ka teha, sest no mul on terve hunnik pilte ainult temast, mind pole väga kuskil. Ühte näitan teile ka, sest tegelikult pildid polnud väga õnnestunud. Mõlemad kissitame silmi, sest päike paistis silma jne.

2016-07-08 02.04.56 1

Tikrike oli nii tubli, et magas enamuse ajast ja ärkas alles siis kui hakkasime ära minema. Hommikul oli ilm nii halb, et olin korra lausa mures, et laps sai liiga õhukeselt riide, aga lahkumise ajaks oli juba pigem palav. Oeh, see riidesse panek on nagu raketiteadus..

2016-07-08 08.08.19 1

Leave a Reply

