Nüüd ma tean, miks mu laps ei maga..

Mingi aeg ma kurtsin (SIIN), et Tikrike ei soovi eriti magada ja kui soostub uinuma, siis eelistatavalt minu peal. Mu beebigrupis keegi soovitas sellist äppi nagu The Wonder Weeks. Otsustasin siis vaadata, mis selles erilist on, maksis teine 1.50€ ka, et siis peaks ju väärt värk olema. Ja ausalt, seda see tundub olevat kah.

Praegusel perioodil peakski Tikrikesel olema see periood, millal ta eelistabki magada minu lähedal/peal. Lisaks meeldib talle viimasel nädalal (?) oluliselt rohkem süüa, enamuse sellest ajast ta muidugi mõnuleb niisama ja reaalset söömist ei toimu. Seega jääb mul lihtsalt üle selle olukorraga leppida ja tegelikult lausa nautida, et ta soovib niivõrd palju mu lähedust, sest kunagi tuleb aeg, kus mind enam väga lähedale ei lasta..

Capture+_2016-07-03-21-34-30

See tabel jällegi näitab ära, millal tal peaks olema nö hea periood ja millal halvem periood. Praegu on meil seega käsil see halvem ja no kui aus olla, siis parajalt viril on ta küll ja nutab vahepeal lihtsalt niisama – ju ta siis lähedust vajab, sest siis rahuneb maha, kui ma ta sülle võtan, püsti seisan ja teda õrnalt kiigutan. See äpp annab selle kohta ka soovitusi, kuidas last rahustada. Tundub, et siiani teen ma kõik õigesti.

Capture+_2016-07-03-23-25-20

Veel natuke une jutte rääkida, siis vahepeal juhtub, et Tikrike paneb hoopis mind magama. Mõnikord olen ma jalkat vaadates nii väsinud, et ei näegi väga palju mängu.

Ühel õhtul näiteks kustusin mina ära ja kui ma pool tundi hiljem silmad uuesti lahti tegin, vaatas Tikrike mulle ikka oma suurte silmadega otsa. Olin seega sunnitud ennast püsti ajama, temaga natuke mööda tube kõndima ja saime päriselt magama minna.

Teinekord taaskord jalkat vaadates hoidsin teda kõhul ja kustusime mõlemad ära. Kui silmad lahti tegin, panin Tikrikese ilusti enda kõrvale ja ise vaatasin, kuidas Portugal penaltiseeriaga Poolale ära tegi. Ja magasin edasi.

Või siis kõige värskem juhtum, millest mina ei mäleta midagi. I. tuli koju ja me mõlemad olime maganud käed-jalad laiali ja mul tiss ripakil, sest ilmselt oli siis Tikrike söönud, aga ma ei mäleta sellest midagi. Olin siis teleka kinni pannud ja edasi maganud. Mäletan küll, et mäng (Saksamaa – Itaalia) kestis veel, aga väravaid vist veel polnud. Mul täiesti tühi maa ühesõnaga 😀

Leave a Reply

